Deliveroo en Charly Cares bezorgen op Valentijnsdag romantisch diner met oppas
- Food-en-retail
- 14 feb 2020 @ 11:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodEvenement
- 14 feb 2020 @ 11:56
- Peter van Woensel Kooy
Het is voor (jonge) ouders goed voor de relatie om vaker een romantische date night te hebben, vooral op Valentijnsdag, waarbij de gesprekken over andere dingen gaan dan praktische gezinszaken. Om deze ouders in Amsterdam hier een handje bij te helpen werkt Deliveroo voor het eerst samen in Amsterdam met Charly Cares om dat voor elkaar te krijgen.
Wat staat er op tafel?
Uit data van Deliveroo blijkt dat sushi het meest bestelde gerecht op Valentijnsdag is. Daarom is er op 14 februari, de dag van de liefde, exclusief via Deliveroo bij Tomo Sushi in Amsterdam een Valentijnsdiner voor twee te bestellen: sushi voor twee personen plus kosteloze oppas. Het diner wordt door Deliveroo thuis afgeleverd, samen met een lieve en ervaren 'angel' van Charly Cares. Op die manier kunnen de ouders even rustig genieten van een diner en hebben ze iemand die fijn voor hun kleintje(s) zorgt.
Dit romantische Valentijnsdiner inclusief oppas is op 14 februari 2020 tussen 17:00 en 19:00 uur te bestellen via de Deliveroo app bij Tomo Sushi in Amsterdam. De oppas zal aanwezig zijn tot 21:00 uur.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- diner
- horeca
- eten
- uit eten
- Valentijnsdag
- jong
- romantisch
- Amsterdam
- service
- Deliveroo
- date
- gesprekken
- restaurant
- praktisch
- sushi
- liefde
- andere dingen
- ouders
- samen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Chicken Sensation terug dankzij fanactie
- Productie a-merk Haagsche Hopjes stopt
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- De Koffiejongens verdriedubbelt marktaandeel biologisch
- [Horecava] Cijfers foodmarkt 2024-2025 en nieuwe FSIN...
- Holland & Barrett: aandacht voor breingezondheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo legt na crisisjaar solide... 17-01-2025
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven -... 17-01-2025
- 'Albert Heijn toont geen integer... 16-01-2025
- Station Takeover bij Shell voor... 16-01-2025
- Chadli Hachani van TopParken: 'Als... 15-01-2025
- Otrium behaalt B Corp certificering15-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day