Deliveroo en Charly Cares bezorgen op Valentijnsdag romantisch diner met oppas

  • Food-en-retail
  • 14 feb 2020 @ 11:56
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodEvenement

Het is voor (jonge) ouders goed voor de relatie om vaker een romantische date night te hebben, vooral op Valentijnsdag, waarbij de gesprekken over andere dingen gaan dan praktische gezinszaken. Om deze ouders in Amsterdam hier een handje bij te helpen werkt Deliveroo voor het eerst samen in Amsterdam met Charly Cares om dat voor elkaar te krijgen.

Wat staat er op tafel?
Uit data van Deliveroo blijkt dat sushi het meest bestelde gerecht op Valentijnsdag is. Daarom is er op 14 februari, de dag van de liefde, exclusief via Deliveroo bij Tomo Sushi in Amsterdam een Valentijnsdiner voor twee te bestellen: sushi voor twee personen plus kosteloze oppas. Het diner wordt door Deliveroo thuis afgeleverd, samen met een lieve en ervaren 'angel' van Charly Cares. Op die manier kunnen de ouders even rustig genieten van een diner en hebben ze iemand die fijn voor hun kleintje(s) zorgt. 

Dit romantische Valentijnsdiner inclusief oppas is op 14 februari 2020 tussen 17:00 en 19:00 uur te bestellen via de Deliveroo app bij Tomo Sushi in Amsterdam. De oppas zal aanwezig zijn tot 21:00 uur.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken