Deliveroo en Charly Cares bezorgen op Valentijnsdag romantisch diner met oppas
- Food-en-retail
- 14 feb 2020 @ 11:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodEvenement
- 14 feb 2020 @ 11:56
- Peter van Woensel Kooy
Het is voor (jonge) ouders goed voor de relatie om vaker een romantische date night te hebben, vooral op Valentijnsdag, waarbij de gesprekken over andere dingen gaan dan praktische gezinszaken. Om deze ouders in Amsterdam hier een handje bij te helpen werkt Deliveroo voor het eerst samen in Amsterdam met Charly Cares om dat voor elkaar te krijgen.
Wat staat er op tafel?
Uit data van Deliveroo blijkt dat sushi het meest bestelde gerecht op Valentijnsdag is. Daarom is er op 14 februari, de dag van de liefde, exclusief via Deliveroo bij Tomo Sushi in Amsterdam een Valentijnsdiner voor twee te bestellen: sushi voor twee personen plus kosteloze oppas. Het diner wordt door Deliveroo thuis afgeleverd, samen met een lieve en ervaren 'angel' van Charly Cares. Op die manier kunnen de ouders even rustig genieten van een diner en hebben ze iemand die fijn voor hun kleintje(s) zorgt.
Dit romantische Valentijnsdiner inclusief oppas is op 14 februari 2020 tussen 17:00 en 19:00 uur te bestellen via de Deliveroo app bij Tomo Sushi in Amsterdam. De oppas zal aanwezig zijn tot 21:00 uur.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Amsterdam
- gesprekken
- ouders
- diner
- date
- uit eten
- liefde
- service
- sushi
- restaurant
- Valentijnsdag
- eten
- samen
- jong
- praktisch
- horeca
- andere dingen
- Deliveroo
- romantisch
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- McDonalds lanceert Twaalfuurtje met... 16-09-2024
- Patisserie- en kroketlegende... 16-09-2024
- [onderzoek] Voedselverspilling in... 16-09-2024
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing