[boxtoernooi] Bezorger bedrijfslunches bezorgt nu bij werknemers thuis
- Food-en-retail
- 30 mrt 2020 @ 08:06
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DistributieFoodMarketing
- 30 mrt 2020 @ 08:06
- Peter van Woensel Kooy
Door de pandemie wordt het 'boxtoernooi', het thuisbezorgen door nieuwe en bestaande leveranciers van food, ineens weer zeer actueel. En extra handig. Ook de laag geprijsde bedrijfslunchleverancier de Buurtboer bezorgt voorlopig bij thuiswerkers aan huis.
Raadpleeg hier ons dossier 'Boxtoernooi' over foodboxen aan huis.
'De terechte oproep van de overheid om thuis te werken heeft het leven van bijna alle Nederlanders op zijn kop gezet,' zegt Caroline van der Lande, medeoprichtster van De Buurtboer,'Voor de Buurtboer betekent dit dat we niet meer bij klanten op kantoor kunnen leveren, maar ook onze leveranciers worstelen met de teruggelopen afzet door gesloten winkels en horeca. Daarom hebben wij besloten om onze lokale ambachtelijke producten te blijven aanbieden tijdens deze crisis. Zo kunnen onze leveranciers blijven leveren en kan de hele keten van leveranciers en lokale producenten hopelijk het hoofd boven water houden.'
Ovenvers brood, knisperende salades, seizoenssoepen of huisgemaakte spreads. De leveranciers van de Buurtboer werken uitsluitend met de beste lokaal geproduceerde en seizoensgebonden producten. Een greep uit de leveranciers van de Buurtboer: Vis van Henry, Brood, Frank’s Smoke House, Kari Crackers, pindakaas van Max, Nonna Peppa en kaas van Mariënwaert.
Men meldt nog even de opties voor de lunchpakketten:
Lunchen voor de werknemer thuis (voor 5 dagen) €30,-
Lunchen voor het hele gezin (voor 5 dagen) €60,-
De pakketten zijn te bestellen in de Randstad. De prijzen zijn inclusief btw en exclusief €5,95 verzendkosten. Betalen kan eenvoudig via iDeal. Voor meer informatie over de inhoud van de pakketten en het plaatsen van bestellingen zie: thuislunchen.debuurtboer.nl.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pindakaas
- Buurtboer
- seizoensgebonden
- Kari Crackers
- leverancier
- Frank’s Smoke House
- Henry
- marketing
- kaas
- Nonna Peppa
- Brood
- Mariënwaert
- Max
- distributie
- producten
- food
- boxtoernooi
- corona
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing