Centraal Bureau Drogisterijbedrijven start campagne
- Food-en-retail
- 15 apr 2020 @ 08:37
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenCampagnesMarketing
- 15 apr 2020 @ 08:37
- Peter van Woensel Kooy
2350 drogisterijen helpen elke dag Nederlanders te letten op hun gezondheid. Om de collectiviteit en saamhorigheid in de sector te benadrukken, start brancheorganisatie CBD een nieuwe campagne.
Aan de campagne neemt de hele sector deel.
Niels van Haarlem, verantwoordelijk voor communicatie bij het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven: 'We krijgen de gelegenheid van Ster om kosteloos een maatschappelijk gedreven bericht over onze branche te vertellen. De campagne laat de belangrijk rol zien die de drogist speelt in het dagelijkse leven van de consument. Juist in deze bijzondere tijden houdt de drogist Nederland vitaal. Deze unieke gelegenheid grijpen wij aan om de saamhorigheid en collectiviteit van alle drogisten en hun enorme relevantie in deze tijd te benadrukken. Er wordt namelijk dagelijks in meer dan 2300 drogisterijbedrijven keihard gewerkt voor de gezondheid van de Nederlanders.'
De campagne is gemaakt door Jump Retail en bestaat uit een tv-commercial (zie onder), radio-spot en online banners.
(PvWK, foto: Anna Shvets / Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing