Holtkamp Horeca en Leppa lanceren 'an Apple a day'-packs
- Food-en-retail
- 14 apr 2020 @ 08:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - RetailFood
- 14 apr 2020 @ 08:40
- Peter van Woensel Kooy
Onder het motto 'an apple a day, keeps the doctor away' brengen Holtkamp Horeca en limomerk Leppa samen 'Apple a day'-packs rond in Amsterdam. Daarin een heerlijk Holtkamp appeltaartje van acht punten plus vier flesjes Leppa.
Op hun zogenaamde 'Ge-bakfietsen' brengen Amsterdamse horeca-ondernemers Holtkamp Horeca en Leppa limo bestellingen ('packs') langs bij mensen thuis. 'Niets of iets te vieren? Daar maken wij graag een speciaal momentje van', aldus de partners. Onder het mom van 'an apple a day, keeps the doctor away' brengen Holtkamp horeca en Leppa samen Apple a day-packs rond in Amsterdam. De ge-bakfiets waarmee Leppa levert is hiervoor omgedoopt in 'Appelgebakfiets' : 'een mooie duurzame manier van bezorgen.'
Het idee ontstond doordat Leppa-oprichter Rutger Homan een dezer dagen 30 is geworden. In quarantaine. 'Zo kun je van elk moment een feestje maken. Met het Apple a day pack willen we het "we gaan een taartje eten op het terras"-gevoel naar mensen toehalen.' Holtkamp Horeca vond het leuk om met deze jonge start-up in zee te gaan, en er samen een feestje van te maken, meldt hij. Er wordt geleverd binnen de ring in Amsterdam en bestellen is mogelijk via deze link.
(PvWK)
Over Holtkamp Horeca
'Holtkamp horeca is de ambachtelijke patissier van Amsterdam. Sinds 1969 maken zij klassiekers elke dag lekkerder. De taartjes van Holtkamp Horeca zijn in Amsterdam wereldberoemd vanwege de smaak en kwaliteit.'
(bron: HH)
Over Leppa Limo
'Waarom verspillen wat je ook kunt gebruiken? Leppa is een frisse Amsterdamse start-up die door schillen & klokhuizen van appels te gebruiken een 100% natuurlijke frisdrank met een prikje maakt. Zo doen we mee aan de strijd tegen verspilling. We leave no fruit behind!'
(bron: Leppa)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Amsterdam
- Holtkamp Horeca
- Apple a day-packs
- appel
- limomerk
- heerlijk
- quarantaine
- bezorging
- doctor
- patisserie
- motto
- Amsterdam
- corona
- Holtkamp
- appeltaart
- Gebakfiets
- thuis
- Leppa
- distributie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing