Holtkamp Horeca en Leppa lanceren 'an Apple a day'-packs

Holtkamp Horeca en Leppa lanceren 'an Apple a day'-packs
  • Food-en-retail
  • 14 apr 2020 @ 08:40
  • 9718 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • RetailFood

Onder het motto 'an apple a day, keeps the doctor away' brengen Holtkamp Horeca en limomerk Leppa samen 'Apple a day'-packs rond in Amsterdam. Daarin een heerlijk Holtkamp appeltaartje van acht punten plus vier flesjes Leppa.

Op hun zogenaamde 'Ge-bakfietsen' brengen Amsterdamse horeca-ondernemers Holtkamp Horeca en Leppa limo bestellingen ('packs') langs bij mensen thuis. 'Niets of iets te vieren? Daar maken wij graag een speciaal momentje van', aldus de partners. Onder het mom van 'an apple a day, keeps the doctor away' brengen Holtkamp horeca en Leppa samen Apple a day-packs rond in Amsterdam. De ge-bakfiets waarmee Leppa levert is hiervoor omgedoopt in 'Appelgebakfiets' : 'een mooie duurzame manier van bezorgen.'

Het idee ontstond doordat Leppa-oprichter Rutger Homan een dezer dagen 30 is geworden. In quarantaine. 'Zo kun je van elk moment een feestje maken. Met het Apple a day pack willen we het "we gaan een taartje eten op het terras"-gevoel naar mensen toehalen.' Holtkamp Horeca vond het leuk om met deze jonge start-up in zee te gaan, en er samen een feestje van te maken, meldt hij. Er wordt geleverd binnen de ring in Amsterdam en bestellen is mogelijk via deze link
(PvWK)

Over Holtkamp Horeca
'Holtkamp horeca is de ambachtelijke patissier van Amsterdam. Sinds 1969 maken zij klassiekers elke dag lekkerder. De taartjes van Holtkamp Horeca zijn in Amsterdam wereldberoemd vanwege de smaak en kwaliteit.' 

(bron: HH)

Over Leppa Limo
'Waarom verspillen wat je ook kunt gebruiken? Leppa is een frisse Amsterdamse start-up die door schillen & klokhuizen van appels te gebruiken een 100% natuurlijke frisdrank met een prikje maakt. Zo doen we mee aan de strijd tegen verspilling. We leave no fruit behind!'

(bron: Leppa) 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken