NaturNes Bio (Nestlé), Thrive en BartsBoekje lanceren platform KidsToGo.nl

NaturNes Bio (Nestlé), Thrive en BartsBoekje lanceren platform KidsToGo.nl
  • Food-en-retail
  • 7 jul 2020 @ 08:27
  • 20001 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieMarketing

Welke hotspots zijn inmiddels ‘kids-proof’? Hiervoor lanceert NaturNes Bio met Thrive (IPG Mediabrands) en contentpartner BartsBoekje het nieuwe 'KidsToGo.nl': een inspiratieplatform voor ouders met baby's en jonge kinderen, die er graag op uit willen.

Natural Parenting
NaturNes Bio (www.naturnesbio.nl) biedt biologische hapjes, tussendoortjes en maaltijdpotjes voor thuis en voor onderweg; alles voor baby’s, dreumesen, peuters en kleuters.

Willemijn Sanders, Digital Brand Marketeer van NaturNes Bio: ‘Vanuit de visie "Natural Parenting" wil ons merk ouders inspireren en stimuleren om leuke dingen te blijven doen. Want als kersverse ouder ben je niet ineens totaal anders, simpelweg omdat je vader of moeder bent geworden. Je bent nog steeds jezelf, met dezelfde interesses. Je wilt uit eten, reizen, of naar een festival gaan – het beste van alles, nu samen met je kindje! We zochten een manier om dit uit te dragen.’

Insight
Uit onderzoek blijkt dat de huidige generatie kersverse ouders graag hun leven willen blijven leiden zoals ze dat deden voordat ze kinderen kregen. Ze integreren kinderen in hun leven, in plaats van hun leven aan te passen aan het ouderschap. Josine Pelleboer, betrokken als Creatieve Content Consultant bij bureau Thrive: 'Uit een enquête op Instagram blijkt dat 83% van de ouders graag op pad willen, maar niet goed weet wat ze kunnen ondernemen met hun kids. Vanuit de merkvisie en de inzichten ontwikkelde ons mediabureau Thrive het platformconcept ’KidsToGo.nl‘. Zo kan NaturNes Bio de relevante rol pakken om ouders te inspireren en faciliteren met tips en hotspots voor jou en je kinderen.’

Content partnership
In BartsBoekje.com, het succesvolle reis- en lifestyle platform, werd de perfecte partner gevonden om dit idee invulling te geven en de doelgroep te bereiken. ’Bart’ weet als geen ander wat de hippe hotspots zijn en wat leuk is om te doen.

Maartje Diepstraten, oprichtster BartsBoekje.com: ‘Al bijna tien jaar schrijven we op BartsBoekje.com over eten, drinken, slapen en meer - kortom, the good life. Nu ik zelf een kindje heb, zijn mijn lezers met mij meegegroeid en voelt het als niet meer dan logisch om over hetzelfde ‘the good life’ maar dan mét kids te schrijven.’

KidsToGo.nl by BartsBoekje en NaturNes Bio
'Kidstogo.nl is een feit, neem een kijkje op het platform en je vindt de leukste en hipste tips voor ouders, verzameld door BartsBoekje. Die ene echte leuke koffietent, dat fijne restaurant waar goed op je kids gelet wordt, dat hotel dat echt leuk én handig is om met je kindje heen te gaan, terrassen die kidsproof zijn… Kids To Go dus, een nieuw en fris platform boordevol inspiratie en tips voor ouders van nu. Tijdens de soft launch in mei zijn er overigens al meer dan 15.000 bezoeker op het platform geweest', licht Josine Pelleboer toe.
(PvWK)

 

Credits

Klant: Marlous Reijs, Willemijn Sanders

Bureau: Thrive – onderdeel van IPG Mediabrands & UM Studios

Account: Merel Koster

Strategie: Laurens van der Hulst

Strategie & Concept: Josine Pelleboer

Media: Marleen de Jonge

Partner: BarstBoekje - Maartje Diepstraten

Fotografie: Emma Peijnenburg

 

Over IPG Mediabrands
'IPG Mediabrands is de wereldwijde mediaholding waar alle mediabedrijven van Interpublic Group (NYSE:IPG) onder vallen. In Nederland zijn dat full service wereldwijde bureaus UM, Initiative en Thrive, de online marketingmerken Reprise en bGenius en het full service social en content bureau Yune. Specialistische labels in Nederland zijn MAGNA (buying en planning), Matterkind (adressable), Orion (trading & capital), Rapport (OOH-specialisten) en Mediabrands Marketing Sciences (data-, onderzoek- en tech specialisten).'

(bron IPG)

 

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken