Shortlist ‘ABN Amro Newcomer Retail Award 2020 – 2021’ bekend

Shortlist ‘ABN Amro Newcomer Retail Award 2020 – 2021’ bekend
  • Food-en-retail
  • 3 jul 2020 @ 16:15
  • 20624 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingOnderzoek

De kanshebbers voor de ‘ABN Amro Newcomer Retail Award 2020 – 2021’ zijn bekend! Drie nieuwkomers binnen de Nederlandse retail maken kans op deze jury prijs. De genomineerden: ‘Holy Moly Pizza’, het Japanse miniwarenhuis ‘Nishi’ en de nieuwe ‘Lego stores’ in Amsterdam en Utrecht.

Winkelconcepten die minder dan drie jaar actief zijn op de Nederlandse markt komen in aanmerking voor een nominatie. Twaalf nieuwkomers zijn door de jury geselecteerd en beoordeeld op onder andere vernieuwing, schaalbaarheid en originaliteit. Op basis hiervan zijn drie nieuwkomers genomineerd door zes juryleden: Henk Hofstede (Sector Banker Retail Commercial Clients, ABN Amro), Linda Keijzer (ceo Xenos), Debbie Klein (ceo Leen Bakker), Peter van Woensel Kooy (senior editor MarketingTribune), Eric Habraken (manager Foodservice & Retail, Hutten en De Verspillingsfabriek) en Francella ter Haar (business consultant Retail, Q&A).

Uitreiking in september
De genomineerden kunnen zich door middel van een videopitch presenteren tijdens het Retail Outlook event op 21, 22 en 23 september. De winnaar wordt bepaald door 50% stemmen van het publiek en 50% jurystemmen. Kaarten voor dit (digital) event zijn te bestellen op www.retailoutlook.com/event. De uitreiking zal t.z.t. te volgen zijn (streaming video) in samenwerking met MarketingTribune.
(PvWK)

MEER INFO OVER DE SHORTLIST
* Holy Moly Pizza
* Japanse miniwarenhuis ‘Nishi’
* nieuwe ‘Lego stores’ in Amsterdam en Utrecht



 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken