Magioni bloemkoolpizza goes Germany
- Food-en-retail
- 6 aug 2020 @ 11:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 6 aug 2020 @ 11:47
- Sjaak Hoogkamer
Na een succesvolle lancering in 2017 is de Magioni bloemkoolpizza 7 maanden op rij het bestverkopende pizza product van de verse pizza categorie. Nu gaat de pizzabodem ook Duitsland veroveren.
Volgens de Amsterdamse food scale-up Magioni Pizza bewijst het verkoopsucces (bron: IRI) dat gezonder eten helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Nu pizza de favoriete groente is van de Nederlandse consument krijgt het jonge pizzamerk veel aanvragen vanuit Duitsland.
Eigenaar/oprichter Manon van Essen (foto hierboven): ‘We zien met name in de Duitse markt een grote groei in vegetarische- en gezondere producten. Op dit moment zijn wij in gesprek met verschillende retailers en hopen eind dit jaar een stap te kunnen zetten richting de Duitse markt. Zo kan Magioni zich definitief vestigen als een jong en internationaal pizzamerk dat zich focust op lekkere, gezondere en verse pizza’s.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel Markt Monitor:... 19-03-2024
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing