Paagman opent nieuw boekenconcept in Westfield
- Food-en-retail
- 28 sep 2020 @ 11:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 28 sep 2020 @ 11:44
- Sjaak Hoogkamer
De bekende Haagse boekhandel Paagman opende zaterdag 26 september de deuren van een nieuwe winkel in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam.
Het nieuwe boekenconcept van ruim 700 vierkante meter in de toekomstige Westfield Mall of the Netherlands is naar eigen zeggen niet alleen een bijzondere stap in de ontwikkeling van het familiebedrijf Paagman, het is bovendien voor het eerst in ruim 15 jaar dat in Nederland een geheel nieuwe boekwinkel van deze omvang wordt gerealiseerd. Deze nieuwe vestiging van Paagman onderstreept daarmee het vertrouwen dat Paagman heeft in zowel het nieuwe winkelcentrum als het bestaansrecht van innoverende boekwinkels. In het weekend van 17 & 18 oktober viert Paagman de opening groots met diverse auteursoptredens en leuke verkoopacties.
Kinderboekenweek
De opening valt vlak voor de start van de Kinderboekenweek die loopt van woensdag 30 september t/m zondag 11 oktober. Het thema van de Kinderboekenweek is dit jaar geschiedenis onder het motto En toen?. Krijg tijdens de Kinderboekenweek het Kinderboekenweekgeschenk De diamant van Benjarmasin cadeau bij besteding van ten minste €12,50 aan Nederlandstalige kinderboeken.
Aansluitende ambities
Fabian Paagman, algemeen directeur van Paagman: ‘Wij voelden ons vanaf het eerste begin al aangesproken door de ambities van Westfield Mall of The Netherlands. Deze sluiten aan op datgene waar wij als boekhandel voor staan: innovatief en hoogwaardig, maar tevens toegankelijk en zeer aantrekkelijk. We willen als boekhandel blijven vernieuwen, inspireren en verleiden. We zijn er om de boeken en literatuur te vinden die je zoekt, maar vooral ook om datgene te bieden waar je níet direct naar op zoek bent, maar wel wilt lezen, wilt weten, wilt beleven en wilt hebben.'
Nieuw boekenconcept
Het concept van Paagman kenmerkt zich volgens Paagman ook door het regelmatig organiseren van lezingen en interviews met lokale, nationale en internationale auteurs. Deze ontmoetingen waarmee Paagman jaarlijks zo'n 20.000 bezoekers trekt zijn altijd gratis toegankelijk en interessant voor een zeer breed publiek. De winkel is ontworpen door Jorrit Houwert van +31architects in samenwerking met designers Aces of Space die tekenden voor de winkelinrichting.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing