[podcast] Crunch #26: De doorbraak van alcoholvrije spirits
- Food-en-retail
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodPodcast
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de serie Crunch gaan we terug van Zoom naar podcast en interviewt foodjournalist Marcus Polman vandaag Mark Livings: oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld.
In de podcastserie Crunch interviewt foodjournalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food, media en marketing.
In deze 26ste aflevering is Mark Livings te gast, oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld dat sinds kort ook in Nederland is geïntroduceerd.
* Rum, gin, whisky, ‘amaretto’, vermout maar dan alcoholvrij. Inmiddels is het Australische merk verkrijgbaar in zo’n twintig landen.
* Deze alternatieven voor gin, likeur en vermout worden gezien als de snelst groeiende categorie binnen de cocktailindustrie.
* Drie jaar geleden startte hij zijn bedrijf. Inmiddels kloppen internationale drankbedrijven van naam en faam op zijn deur om met hem samen te werken.
Een interview over de onstuitbare opmars van ‘mindful drinking’. En hoe Mark zijn start-up uitbouwde tot felbegeerde mondiale speler in drankenland.
(PvWK)
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
BELUISTER DE NIEUWSTE PODCAST HIERONDER
Beelden van Lyre's assortiment
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Marcus Polman
- podcast
- vandaag
- foodjournalist
- oprichter
- gast
- non-alcohol
- Mark Livings
- interview
- sterk
- drankmerk
- MarketingTribune
- podcast
- Het PR Bureau
- Lyre’s
- doorbraak
- bekroond
- Zoom
- Crunch
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje zomer’ richt zich op jonge...
- Driehoek is het nieuwe vierkant: Verkade vernieuwt chocoladereep
- [column] Waarom communicatie het verschil maakt in de...
- Alpro helpt met voedingsstoffen in elke hap
- [onderzoek] Consument kiest vaak voor duurzaamheid bij...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Vlaggetjesdag Scheveningen 2025: van... 16-06-2025
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation