Eye Wish: beste winkelketen en retailer van het jaar
- Food-en-retail
- 30 okt 2020 @ 09:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 30 okt 2020 @ 09:07
- Sjaak Hoogkamer
Eye Wish Opticiens is uitgeroepen tot 'Beste Winkelketen van Nederland 2020-2021' en 'Retailer of the Year the Netherlands 2020-2021'. Consumenten stemden massaal op Eye Wish als hun favoriete winkel, op basis van tien aspecten waaronder service en deskundigheid.
Bijna 240.000 consumenten kozen uit meer dan 500 retailers hun favoriete winkelketens en webshops. Nadat Eye Wish in september al binnen de categorie Optiek werd verkozen tot 'Beste Winkelketen van Nederland 2020-2021', heeft het bedrijf nu ook de overkoepelende titels 'Beste Winkelketen van Nederland 2020-2021' en 'Retailer of the Year the Netherlands 2020-2021' gewonnen.
Oogzorg
‘We zijn ontzettend blij en trots dat we beide awards hebben gewonnen, dankzij de stem en waardering van zoveel consumenten. Dit bevestigt dat we - ook tijdens deze uitdagende periode - onze klanten de beste oogzorg bieden. Veilig en vertrouwd,’ aldus Karin Swinkels, Retail Directeur Eye Wish.
De awards zijn onderdeel van de jaarlijkse 'Retailer of the Year' verkiezing ('Beste Winkelketen van Nederland', 'Webshop Award the Netherlands' en 'Retailer of the Year the Netherlands'), een initiatief van ABN AMRO.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Productie a-merk Haagsche Hopjes stopt
- [Horecava] Cijfers foodmarkt 2024-2025 en nieuwe FSIN...
- De Koffiejongens verdriedubbelt marktaandeel biologisch
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- Holland & Barrett: aandacht voor breingezondheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Starbucks en Old Amsterdam smelten... 22-01-2025
- Marit van Egmond (AH): 'Sterk jaar... 22-01-2025
- Blauwe Maandag op het Spui20-01-2025
- Jumbo legt na crisisjaar solide... 17-01-2025
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven -... 17-01-2025
- 'Albert Heijn toont geen integer... 16-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day