Eye Wish: beste winkelketen en retailer van het jaar
- Food-en-retail
- 30 okt 2020 @ 09:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 30 okt 2020 @ 09:07
- Sjaak Hoogkamer
Eye Wish Opticiens is uitgeroepen tot 'Beste Winkelketen van Nederland 2020-2021' en 'Retailer of the Year the Netherlands 2020-2021'. Consumenten stemden massaal op Eye Wish als hun favoriete winkel, op basis van tien aspecten waaronder service en deskundigheid.
Bijna 240.000 consumenten kozen uit meer dan 500 retailers hun favoriete winkelketens en webshops. Nadat Eye Wish in september al binnen de categorie Optiek werd verkozen tot 'Beste Winkelketen van Nederland 2020-2021', heeft het bedrijf nu ook de overkoepelende titels 'Beste Winkelketen van Nederland 2020-2021' en 'Retailer of the Year the Netherlands 2020-2021' gewonnen.
Oogzorg
‘We zijn ontzettend blij en trots dat we beide awards hebben gewonnen, dankzij de stem en waardering van zoveel consumenten. Dit bevestigt dat we - ook tijdens deze uitdagende periode - onze klanten de beste oogzorg bieden. Veilig en vertrouwd,’ aldus Karin Swinkels, Retail Directeur Eye Wish.
De awards zijn onderdeel van de jaarlijkse 'Retailer of the Year' verkiezing ('Beste Winkelketen van Nederland', 'Webshop Award the Netherlands' en 'Retailer of the Year the Netherlands'), een initiatief van ABN AMRO.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
- Primark leert jongeren naaien17-04-2025
- Pepsi en Vrumona lanceren grote... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management