The Super Nice People lanceert nieuw type thuisbezorger

The Super Nice People lanceert nieuw type thuisbezorger
  • Food-en-retail
  • 19 okt 2020 @ 11:45
  • 14881 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • DistributieMarketing

De eerste thuisbezorgers van The Super Nice People zijn in De Utrechtse 'Lik' geslaagd voor hun training ‘Bewustzijn, inzicht en reflectie’. Zij gaan van elke bezorging een prettige ervaring maken.

The Super Nice People (TSNP) is een detacheringsbedrijf specifiek voor thuisbezorgers dat onder andere e-tailers, medische organisaties, verhuisbedrijven maar ook de voedselbank gaat helpen de klantvriendelijkheid te verbeteren met behoud van flexibiliteit. Geleverd wordt op de stoep en bij mensen in huis. Oprichters Paul Hoefsloot en Marko van Keulen (foto hieronder) verdienden hun sporen in de e-commerce en logistiek. Wat hen betreft krijgt de thuisbezorger de rol van buurtcoach in een wereld van afnemend of verdwijnend persoonlijk contact.

In vaste dienst, zonne-energie, elkaar helpen en veel lol
Onderzoek wijst uit dat 80% van alle bedrijven denken een uitstekende service te bieden, terwijl maar 8% van hun klanten tevreden zijn*. 'Het wemelt van de bezorgcowboys.' Een gat, waarin TSNP springt door juist maximaal te investeren in enthousiaste, energieke bezorgers. Opleidingen, onderzoek naar specifieke talenten en voorkeuren, een vast dienstverband, maar ook rijden op elektra, waterstof, zonne-energie, fietsen en samen lol hebben, zijn onderdeel van het pakket. Om invulling te geven aan de filosofie ‘elkaar helpen’ worden op continue basis diensten ingevuld voor voedselbanken. Maatschappelijke betrokkenheid voedt klanttevredenheid, aldus de detacheerder die zich volledig focust op thuisbezorging. De eerste trotse thuisbezorgers zijn deze week voor klant TSN Groen op pad gegaan. Visie en doelstelling van de 100% emissieloze logistieke dienstverlener passen naadloos bij TSNP.

Eerst Utrecht, dan de rest van Nederland
De e-commerce markt groeit met dubbele cijfers. Het detacheerbedrijf verwacht dan ook snel te groeien. Na Utrecht staan Rotterdam, Delft en Haarlem op het programma. De oprichters komen beide uit de logistiek. Van Keulen studeerde retail en was lang verantwoordelijk voor de logistieke processen van TNT en PostNL. Hoefsloot, ondernemer pur sang, houdt van werken met mensen. Hij richtte al tijdens zijn studententijd mede JP Haarlem op: ‘De netste bezorgers van Nederland’. Het bedrijf groeide in een paar jaar uit tot 250 medewerkers en is inmiddels onderdeel van PostNL.
(PvWK)

* bron: Closing the delivery gap: Bain & Company


TSNP-oprichters Paul Hoefsloot (l.) en Marko van Keulen

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken