Hollands Hart brengt box met 20 culinaire verleidingen

Hollands Hart brengt box met 20 culinaire verleidingen
  • Food-en-retail
  • 18 nov 2020 @ 08:36
  • 10998 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Carlijne van Popering zocht en vond voor haar eerste kookboek een samenwerking met diverse restaurants en producten. Nu lanceert ze de luxe 'Hollands Hart'-box.

Elkaar helpen en tonen wat voor moois er allemaal op culinair gebied in Nederland is, dat spreekt haar aan. En niet alleen de bedenker zelf, zo blijkt.

'Nederland kent waanzinnig mooie restaurants, extreem talentvolle chefs en prachtige culinaire producten. De corona heeft ons allen geraakt. Gelukkig begrijpen steeds meer mensen dat we lokale ondernemers moeten steunen, maar veel mensen in Nederland gaan er nog steeds vanuit dat producten uit het buitenland beter zijn. Waar wij de Fransen van beschuldigen, te chauvinistisch te zijn, zouden wij wat meer van hen kunnen leren', aldus Van Popering die de daad bij het woord voegde.

Extra relevant
De ondernemende Bussumse is een single moeder van twee, directiesecretaresse op een fiscalisten kantoor en een gepassioneerd chef /schrijfster van een kookboek dat eind 2019 al opviel op MarketingTribune. In dit kookboek zocht zij een samenwerking met diverse restaurants en producten, omdat ze vindt dat je elkaar moet helpen en wil laten zien wat voor moois er allemaal op culinair gebied in Nederland is. Nu met de pandemie ineens extra relevant.

Visitekaartje in luxe box
Met de samenwerkingsgedachte ging zij op zoek naar een 'culinaire' Nederlandse geschenkbox. Op internet vond zij boxen met stroopwafels, pepermuntjes en drop et cetera. Ze vroeg zich af: 'Is dit het allerbeste wat wij op culinair niveau te bieden hebben, is dit het visitekaartje van Nederland?' Met die vraag ging zij verder zoeken in haar persoonlijke horecanetwerk en vriendenkring: 'naar de mooiste en de lekkerste culinaire verleidingen in Nederland. Ik vond vond meer dan achttien gepassioneerde ondernemers die geloofden in haar visie en tezamen creëerden zij de geschenk box Hollands Hart. Samen vormen zij Hollands Hart.'

Inmiddels is deze bijzondere box online verkrijgbaar en mooi op tijd voor de feestdagen klaar voor verzending.

Echt samen
Tenslotte wordt ook nog een goed doel gesteund, vertelt Van Popering. ' Samen betekent ook echt samen, met elkaar en voor elkaar, voor een ander er zijn, samen sterk! Daarom verbinden wij ons exclusief aan een goed doel, namelijk aan het Prinses Maxima Centrum voor Kinderoncologie. Van iedere box die verkocht wordt, nu en in de toekomst, wordt er een bedrag gedoneerd', zo wordt beloofd. Klik hier voor intekenen en meer info.
(PvWK)

 

DE HOLLANDS HART GESCHENK BOX

'Een box waar wij trots op zijn, met culinaire verleidingen uit de Lage Landen.

Met ontzettend veel liefde, zorg en passie zijn deze producten voor u gemaakt.

Ieder product vertelt een bijzonder verhaal over de ondernemer.

We nemen u mee op reis door de umami van zoet, zout, zuur en pittig.

Laat u prikkelen, verleiden en verbinden……'

 

- De geschenk box met 20 culinaire producten is in beperkte oplage verkrijgbaar.

- De Limited Edition 2020 voor €275,00 excl. btw (€332,75 incl. btw, excl. verzendkosten)

- Exclusief te verkrijgen op inschrijving (tevens vooruitbetaling).

- De box wordt voor de feestdagen in week 51 (2020) per privé koerier persoonlijk bezorgd.

(bron: Hollands Hart)

 

 

 

                                                          DEELNEMENDE ONDERNEMERS

* Hollands Hart Founder Carlijne van Popering i.s.m. Band Amsterdam Laurence Kiès

* Anna Dutch Kaviaar

* A&E Gourmet César en Tatiana Alzate

* Brandt & Levie Jiri, Geert en Samuel

* Fiorito Limoncello Benno en Franco Fiorito

* Kingfish Zeeland

* Kesbeke Tafelzuren Oos Kesbeke

* Foie Royal Jonnie Boer & Oos Kesbeke

* Restaurant De Librije*** Jonnie en Thérèse Boer

* Restaurant de Lindehof** Soenil Bahadoer i.s.m. Goatfoodconcepts Geert Giethoorn

* Restaurant Mei Wah Taks en Anouk Yuen

* Reypenaer

* Restaurant en Palingrokerij Smit Bokkum Volendam Evert Smit

* Smit’s Delicious Mats Smits en Marcel Schouten

* Ster Kaas & Culinair Feia Rademaker – Edwin Klaasen

* Tomasu Sojasaus Thomas Uljee, Piet van Westen, Jeroen Klompe, Bert Mulder

* Wijngaard Catharinadal

* Zeeuwsche Zoute Christian Clerx


Lees ook: Erotisch kookboek Let's Missbehave op tijd voor verlanglijstjes

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken