Nike presenteert deel 4 in de saga 'You can't be stopped'

Nike presenteert deel 4 in de saga 'You can't be stopped'
  • Food-en-retail
  • 5 jan 2021 @ 15:15
  • 16393 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenCreatieMarketing

Sportmerk Nike lanceert de vierde video uit de opvallende 'You can't be stopped'-campagne, waarin mensen inspiratie krijgen aangereikt om actief te blijven. Dit als wapen tegen de tot stilstand leidende tijd waarin de wereld verkeert.

Nike presenteert de slotvideo van de ‘You can’t stop us’-saga. In de nieuwe film, die ‘You can’t be stopped' gedoopt is, moedigt het sportmerk elke atleet aan in beweging te blijven voor de eigen ‘Why’. Want met deze aanpak kan volgens Nike niemand worden tegengehouden en kun je de toekomst en het heden beter aan. Bekijk 'm in het venster hieronder. De meerdelige saga is ontwikkeld door bureau Akqa.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken