Vegetarische Slager ontwikkelt Spaanse vegan pizza

Vegetarische Slager ontwikkelt Spaanse vegan pizza
  • Food-en-retail
  • 9 feb 2021 @ 11:31
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • BuitenlandMarketing

DVS alias The Vegetarian Butcher is een samenwerking gestart met Telepizza in Spanje. Onder de merknaam Las Veguis komt een 'heerlijk aanbod' van veganistische pizza's beschikbaar in meer dan 700 restaurants.

‘Viva Espana!', reageert Hanneke Faber (hoofd Food Unilever), 'Dit is een volgende stap in de verwezenlijking The Vegetarian Butchers droom om de grootste slager in de wereld te worden.’

Goede combinatie
Zij noemt op Linkedin onder andere Gracias Food Delivery Brands, Javier Mon Companys, Hugo Verkuil, Álvaro López Mardones, Rutger Rozendaal, Daniel Utrillas en Marco Andrea uit haar team die mede verantwoordelijk zijn voor deze introductie. Telepizza maakt onderdeel uit van de internationale Food Delivery Group met 2600 filialen wereldwijd. DVS heeft de ambitie om via zulke samenwerking het plantaardige eetpatroon dankzij minstens zo lekkere vleesalternatieven wereldwijd tot de grootste gewoonte te maken. Zoals MarketingTribune als eerste aangaf (zie terugblik icoon 1), werd DVS overgenomen door Unilever dat ook planeetvriendelijke ambities koestert. Klik hier voor meer info over Telepizza Spanje.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken