Vegetarische Slager ontwikkelt Spaanse vegan pizza
- Food-en-retail
- 9 feb 2021 @ 11:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BuitenlandMarketing
- 9 feb 2021 @ 11:31
- Peter van Woensel Kooy
DVS alias The Vegetarian Butcher is een samenwerking gestart met Telepizza in Spanje. Onder de merknaam Las Veguis komt een 'heerlijk aanbod' van veganistische pizza's beschikbaar in meer dan 700 restaurants.
‘Viva Espana!', reageert Hanneke Faber (hoofd Food Unilever), 'Dit is een volgende stap in de verwezenlijking The Vegetarian Butchers droom om de grootste slager in de wereld te worden.’
Goede combinatie
Zij noemt op Linkedin onder andere Gracias Food Delivery Brands, Javier Mon Companys, Hugo Verkuil, Álvaro López Mardones, Rutger Rozendaal, Daniel Utrillas en Marco Andrea uit haar team die mede verantwoordelijk zijn voor deze introductie. Telepizza maakt onderdeel uit van de internationale Food Delivery Group met 2600 filialen wereldwijd. DVS heeft de ambitie om via zulke samenwerking het plantaardige eetpatroon dankzij minstens zo lekkere vleesalternatieven wereldwijd tot de grootste gewoonte te maken. Zoals MarketingTribune als eerste aangaf (zie terugblik icoon 1), werd DVS overgenomen door Unilever dat ook planeetvriendelijke ambities koestert. Klik hier voor meer info over Telepizza Spanje.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Unilever
- DVS
- hoofd Food
- droom
- Gracias Food Delivery Brands
- Vegetarische Slager
- Hanneke Faber
- Javier Mon Companys
- Telepizza
- Telepizza
- introductie
- The Vegetarian Butcher
- grootste slager
- Viva Espana!
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing