KHN verwelkomt Saskia Geraeds en Jan Bas van Aalderen in bestuur
- Food-en-retail
- 15 mrt 2021 @ 07:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPersonaliaMarketing
- 15 mrt 2021 @ 07:01
- Peter van Woensel Kooy
De Ledenraad van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft per 9 maart 2021 unaniem Saskia Geraeds en Jan Bas van Aalderen gekozen tot de nieuwe Landelijk Bestuursleden van de vereniging.
Zij komen in de plaats van Antonio van den Hengel en Michel Kloeg die in de komende jaarvergadering zullen aftreden. De Ledenraad is het hoogste orgaan van de vereniging en bestaat uit vertegenwoordigers van alle regio’s binnen KHN.
Horecaondernemers met ambitie
Saskia Geraeds is sinds 2013 directeur en eigenaar van Huize Koningsbosch, een boutique hotel in Bakkum/Castricum met 23 kamers, een restaurant en drie vergaderzalen. Saskia is een enthousiaste horecaondernemer met een grote passie voor de branche. Voordat ze horecaondernemer werd, werkte zij 21 jaar in (hogere) managementfuncties bij een grote bank. Tevens vervulde ze verschillende bestuursfuncties buiten KHN. Jan Bas van Aalderen is een ondernemer in hart en nieren. Hij is trotse eigenaar van Museum-Café Het Pomphuis, Bistro Bommen Berend b.v. en De Gouden Koets Catering in Groningen. Van 1997 tot 2018 was hij eigenaar van Diner-Café Soestdijk. Ook vervulde hij meerdere functies binnen de vereniging. Van 2010 tot 2016 was hij voorzitter van KHN-afdeling Groningen stad. En van 2012 tot 2019 was hij voorzitter van KHN regio Groningen en tevens KHN-Ledenraadslid.
'Medestrijders'
Door hun ervaring als ondernemers en bestuurders onderkennen zij dat de branche op dit moment voor grote uitdagingen staat. Saskia Geraeds: 'Ik ben erg gemotiveerd om mijn kennis en ervaring in te brengen als nieuwe bestuurder van KHN. Volgens mij kan ik met mijn achtergrond als hotelier, restaurateur en financier een positieve bijdrage leveren in deze bijzondere periode voor onze branche.' Jan Bas van Aalderen: 'Ik krijg enorm veel energie van overleg, maar ook discussies, met collega-ondernemers en/of gedreven medestrijders in, vooral, de horeca. Niet wachten tot het op je eigen stoep speelt, maar als KHN het "samensterk"-beleid uitzetten, de overheid aanspreken op de bizarre regeldruk en knokken voor het beste ondernemersklimaat. Essentieel zijn daarin onze jonge en startende collega’s. Join the club, met hashtag #FANvanKHN.'
(PvWK, beld: Pexels)
Saskia Geraeds en Jan Bas van Aalderen
De vereniging Koninklijke Horeca Nederland
'Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is dé branchevereniging voor de horeca. Met ruim 240 afdelingen door heel Nederland vertegenwoordigen wij bijna 19.000 horecaondernemers met ruim 427.000 medewerkers. Wij maken ons sterk voor een professionele en toekomstbestendige horeca. Onze leden ondersteunen wij met service, lobby, advies, informatie & inspiratie en ledenvoordelen. De vereniging wordt aangestuurd door een bestuur van horecaondernemers en heeft een Ledenraad die bestaat uit 16 horecaondernemers in de Ledenraad. De Ledenraad komt jaarlijks vier keer per jaar bij elkaar om lopende zaken te bespreken en de strategie van de vereniging KHN met elkaar te bepalen. De medewerkers van het bedrijf brengen het vastgestelde beleid tot uitvoering onder aanvoering van de directeur.'
(bron: KHN)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- nieuw
- Ledenraad
- lobby
- vereniging
- unaniem
- Landelijk Bestuursleden
- Koninklijke Horeca Nederland
- Saskia Geraeds
- lockdown
- horeca
- Jan Bas van Aalderen
- KHN
- ood
- bestuur
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing