Hema kiest voor Total Design

Hema kiest voor Total Design
  • Food-en-retail
  • 5 mei 2021 @ 08:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Aan de huidige agency pool van Hema is ook Total Design toegevoegd. De opdracht is om de huisstijl te borgen en verder door te ontwikkelen.

De komende maanden zal intensief worden samengewerkt met diverse afdelingen binnen Hema en de verschillende bureaus om met elkaar meer eenheid te brengen in de vele touchpoints van de retailer, zowel intern als extern.

Hugo van den Bos, Strategy Director Branding bij Total Design: ‘We hebben ooit aan de basis gestaan van de huidige huisstijl en zijn ontzettend blij dat Hema opnieuw voor ons heeft gekozen. In essentie staat de huisstijl nog steeds, maar door de tijd heeft die zich natuurlijk doorontwikkeld en is de samenhang hier en daar verloren gegaan. Het is onze taak om samen met de afdeling Brand Strategy de regierol te nemen en er met alle partijen voor te zorgen dat straks alles weer maximaal bij elkaar gaat optellen. Dat gaat het bedrijf enorm helpen bij de realisatie van haar positionering’.

Alexandra den Hartog, Head of Brand Strategy & Trade Marketing bij Hema: ‘De brede expertise van Total Design op het gebied van brand identity heeft ons ervan overtuigd dat het bureau een goede aanvulling is op onze agency pool. Met de doorontwikkeling van onze huisstijl, streven we ernaar om het merk optimaal herkenbaar én relevant te houden.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken