Virgil van Dijk trapt af voor Thuisbezorgd

Virgil van Dijk trapt af voor Thuisbezorgd
  • Food-en-retail
  • 14 mei 2021 @ 09:15
  • 11521 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

Virgil van Dijk speelt de hoofdrol in de Uefa euro 2020 campagne van Thuisbezorgd.nl. De aanvoerder van het Nederlands elftal is te zien in de tv-spot, out-of-home uitingen en op de social media-kanalen van Thuisbezorgd.nl.

De campagne met de Nederlandse sterspeler is de officiële aftrap van de partner van Uefa.

Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, gaat in de rest van Europa ook samenwerken met bekende voetballers, waaronder Fernando Torres, Gianluigi Buffon en Lukas Podolski.

Virgil van Dijk wordt gezien als een van de beste verdedigers ter wereld. Zo is hij de enige verdediger die ooit tot Uefa-Speler van het Jaar werd verkozen. Van Dijk eindigde daarnaast als tweede bij het Ballon d'Or-gala en als Fifa Speler van het Jaar. Van Dijk is in de voorbije jaren als aanvoerder ook een vaste kracht geworden voor het Nederlands elftal. Helaas komt dit toernooi te vroeg na de zware knieblessure die hij in oktober opliep. De wereldspeler wordt verder vooral geroemd om de prestaties bij zijn huidige club Liverpool

Om de aftrap van het voetbaltoernooi komende maand te vieren speelt Van Dijk de hoofdrol in de campagne van Thuisbezorgd.nl, die een parallel trekt tussen voetbal en eten. De commercial laat zien hoe de spanning van het kijken naar de EK-wedstrijden samengaat met het bestellen en bezorgen van Virgil van Dijk’s favoriete eten en hoe de koerier verrast voor de deur van de Nederlandse aanvoerder staat.

Maurine Alma, Chief Marketing Officer Just Eat Takeaway: ‘Het is geweldig om zo’n grote voetballer als Virgil van Dijk te betrekken in de campagne van Thuisbezorgd.nl. We weten dat onze klanten helemaal klaar zijn voor het toernooi en graag lekker eten willen bestellen tijdens de wedstrijden. Wij kijken ernaar uit om er samen met Virgil van Dijk er een onvergetelijk EK van te maken.’



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken