Rondje Bud aan horeca nu naar ander landenteam?

Rondje Bud aan horeca nu naar ander landenteam?
  • Food-en-retail
  • 28 jun 2021 @ 10:07
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • VoetbalFoodMarketing

Om ervoor te zorgen dat 11 juli 2021 een historische dag wordt, zou Bud meer dan 70.000 glazen bier aan 170 Nederlandse horecagelegenheden doneren als Nederland de EK20 voetbalfinale haalt. Helaas intussen een loze geste: tijd voor een andere favoriet.

Fans zouden zo moeten worden aangemoedigd om de eindstrijd bij zijn of haar favoriete horecagelegenheid te beleven. Na de dramatische wedstrijd tegen Tjechie afgelopen zondag zal het rondje nu rond een andere partij moeten worden uitgereikt.

'De pandemie heeft een enorme impact gehad op de horeca door de plotse en langdurige beperkingen. Nu de horeca weer op volle toeren kan draaien, willen we deze ondernemers en hun personeel iets teruggeven', aldus Caroline Klaassen, als senior brand manager bij brouwerij Anheuser-Busch InBev verantwoordelijk voor Bud.

In totaal zouden 170 Bud-partners verspreid over heel Nederland deelnemen aan dit initiatief. Bekende Bud-venues zijn Bird in Rotterdam, Club Lovelee in Amsterdam en het Utrechtse TivoliVredenburg. Wellicht is het rondje nu uit te delen aan een tweede favoriet land, nu Oranje niet mer meespeelt: België bijvoorbeeld dat net regerend EK-winnaar Portugal naar huis stuurde.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken