Bugaboo lanceert 'stoute' merkcampagne
- Food-en-retail
- 3 jun 2021 @ 09:39
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 3 jun 2021 @ 09:39
- Sjaak Hoogkamer
Babymerk Bugaboo lanceert de wereldwijde merkcampagne ‘Adventure Awaits’, voortbouwend op haar nieuwe merkplatform Designed for Discovery.
Met deze campagne hoopt Bugaboo een band te vormen met moderne ouders en aanstaande ouders, waarbij ‘de focus ligt op divers, authentiek en prachtig ouderschap.’
Het merk heeft het onafhankelijke digitale reclamebureau AnalogFolk ingeschakeld om de strategie en het beeldmateriaal voor ‘Adventure Awaits' te maken.
Bugaboo laat zien dat begrippen zoals ouderschap, de maatschappij en wat we verstaan onder een gezin flink zijn veranderd. Het merk stimuleert naar eigen zeggen deze veranderingen door een band op te bouwen met een nieuwe generatie die ouderschap als een avontuur ziet en soms een beetje buiten de lijntjes kleurt.
Bridget O’Lone, wereldwijd merkdirecteur van Bugaboo: ‘Gezinnen zijn er in alle soorten en maten. Wat Bugaboo-gezinnen gemeen hebben, is een liefde voor plezier en avontuur. Onze producten zijn ontworpen voor avonturen buitenshuis. Hoewel we te maken hadden met een wereldwijde pandemie, bewees het team van AnalogFolk zich al snel als een geweldige partner. Met hun gedurfde en levendige communicatie geven ze kleur aan ons merk.’
Met de campagne hoopt het merk de naamsbekendheid en aandacht voor het merk te vergroten. Dit doen we door middel van een promotiefilm van 30 seconden, enkele productgerichte filmpjes van 15 seconden en beeldende lifestyle- en productfotografie.
Men kan Adventures Awaits tegenkomen op social media, YouTube, winkellocaties (in fysieke winkels en webshops) en Bugaboo.com.
De opnames vonden plaats in Portugal onder leiding van Thomas Nuijten van Mr.Frank en ondersteund door More Maria Productions. Massive Music schreef een Motown/soul/funk-soundtrack.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing