Bugaboo lanceert 'stoute' merkcampagne

Bugaboo lanceert 'stoute' merkcampagne
  • Food-en-retail
  • 3 jun 2021 @ 09:39
  • 14756 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Babymerk Bugaboo lanceert de wereldwijde merkcampagne ‘Adventure Awaits’, voortbouwend op haar nieuwe merkplatform Designed for Discovery.

Met deze campagne hoopt Bugaboo een band te vormen met moderne ouders en aanstaande ouders, waarbij ‘de focus ligt op divers, authentiek en prachtig ouderschap.’

Het merk heeft het onafhankelijke digitale reclamebureau AnalogFolk ingeschakeld om de strategie en het beeldmateriaal voor ‘Adventure Awaits' te maken.

Bugaboo laat zien dat begrippen zoals ouderschap, de maatschappij en wat we verstaan onder een gezin flink zijn veranderd. Het merk stimuleert naar eigen zeggen deze veranderingen door een band op te bouwen met een nieuwe generatie die ouderschap als een avontuur ziet en soms een beetje buiten de lijntjes kleurt.

Bridget O’Lone, wereldwijd merkdirecteur van Bugaboo: ‘Gezinnen zijn er in alle soorten en maten. Wat Bugaboo-gezinnen gemeen hebben, is een liefde voor plezier en avontuur. Onze producten zijn ontworpen voor avonturen buitenshuis. Hoewel we te maken hadden met een wereldwijde pandemie, bewees het team van AnalogFolk zich al snel als een geweldige partner. Met hun gedurfde en levendige communicatie geven ze kleur aan ons merk.’

Met de campagne hoopt het merk de naamsbekendheid en aandacht voor het merk te vergroten. Dit doen we door middel van een promotiefilm van 30 seconden, enkele productgerichte filmpjes van 15 seconden en beeldende lifestyle- en productfotografie.

Men kan Adventures Awaits tegenkomen op social media, YouTube, winkellocaties (in fysieke winkels en webshops) en Bugaboo.com.

De opnames vonden plaats in Portugal onder leiding van Thomas Nuijten van Mr.Frank en ondersteund door More Maria Productions. Massive Music schreef een Motown/soul/funk-soundtrack.



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken