Lekker500 editie 2022 in aantocht
- Food-en-retail
- 7 jul 2021 @ 15:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodTijdschriften
- 7 jul 2021 @ 15:01
- Peter van Woensel Kooy
Op 30 november 2021 verschijnt Lekker500 editie 2022! 'Wat hebben we allen de horeca en gastvrijheid gemist en wat zijn we blij dat we weer uit eten mogen. Niet alleen voor onszelf, uiteraard ook voor alle restaurateurs', aldus de redactie.
De afgelopen editie van Lekker500 was een ode aan de helden van de horeca, maar vanzelfsprekend konden de redactie van Lekker500 en het team van kritische, onafhankelijke rapporteurs niet wachten om daadwerkelijk weer op pad te gaan', aldus team Lekker, 'Gelukkig kunnen wij onze inspecties sinds twee weken hervatten '
De horeca laat als verbindende factor van onze samenleving nu alweer vele mensen bijzondere momenten beleven, consateert de redactie. 'We kijken dan ook uit naar een voorspoedige en culinaire periode die voor ons ligt, waarin we de helden van
de horeca, die afgelopen editie een podium hebben gekregen, weer live in actie mogen zien.'
Na deze turbulente periode is de redactie weer druk bezig met het samenstellen van een objectieve onafhankelijke gids. 'Want al 43 jaar weet Lekker waar je moet zijn voor een heerlijk diner, van bistro tot sterrenzaak. De meer dan 300 pagina’s tellende gids boordevol recensies, dé Top-100 lijst, vele interessante interviews, achtergrondverhalen, kooktips en heerlijke recepten wordt dit jaar op 29 november op een ludieke manier gepresenteerd en zal vanaf 30 november 2022 verkrijgbaar zijn.'
(PvWK, bron: Lekker)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing