Royaal ijsje: Magnum en Eloise van Oranje

Royaal ijsje: Magnum en Eloise van Oranje
  • Food-en-retail
  • 8 jul 2021 @ 11:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Evenement

Eloise van Oranje - populaire Instagrammer met 250.000 volgers, gaat een eerste commerciële samenwerking aan en slaat de handen ineen met ijsmerk Magnum. Op woensdag 14 juli opent Eloise van Oranje de pop-up expositie LAYERED in Paradiso, mogelijk gemaakt door Magnum.

In de interactieve beleving worden volgens Magnum stereotyperingen blootgelegd en de kracht van zelfexpressie gevierd.

Eloise draagt een voor haar belangrijke, persoonlijke boodschap uit: ongelimiteerd jezelf kunnen zijn en je eigenheid vieren.

In de expo cureert ze volgens Magnum ‘de gelaagdheid van inspirerende persoonlijkheden die voor haar een voorbeeld zijn in het losbreken van vooroordelen.’ Met werken van topfotograaf William Rutten worden bezoekers meegenomen in een audiovisuele ervaring met persoonlijke verhalen van Joann van den Herik, Envy Peru en Kenzo Alvares, en van Eloise zelf.

‘Eloise en Magnum vonden elkaar in de wil om ons in te zetten voor een wereld waarin iedereen zonder vooroordelen zichzelf kan zijn. Via deze weg willen we gezamenlijk mooie voorbeelden brengen en inspirerende verhalen een groter podium bieden,’ zegt Nienke Hooghiemstra, Brand Manager Magnum bij Unilever. ‘De expositie neemt je mee in een reis door echte, pure iconische lagen van inspirerende persoonlijkheden en draagt een belangrijke boodschap uit, die we met Magnum graag ondersteunen: geniet van wat jou plezier geeft, wat dat ook mag zijn.’

Social media

In een wereld waarin online zichtbaarheid op bijvoorbeeld social media snel vooroordelen en stereotyperingen met zich meebrengen, is het openlijk bekritiseren van anderen gemakkelijker dan ooit. Op 14 juli wordt Paradiso omgetoverd tot LAYERED, waarin het vieren van de vrijheid en creativiteit die ware zelf-expressie met zich meebrengt, gevierd wordt. In de pop-up expositie neemt Eloise van Oranje de bezoeker mee in haar visie op de kracht van volwaardig jezelf kunnen zijn, aan de hand van voor haar belangrijke inspiratiebronnen. In een audiovisuele ervaring wordt de bezoeker meegenomen in de persoonlijke verhalen die schuilen achter het plaatje dat je aan de buitenkant ziet. Eloise wil hiermee een podium bieden voor de echte, pure en iconische kanten van jezelf die een mens uniek maken.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken