Tweeling Ed en Ad van Dirk doen niet alles hetzelfde

Tweeling Ed en Ad van Dirk doen niet alles hetzelfde
  • Food-en-retail
  • 13 jul 2021 @ 10:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Retailer Dirk van den Broek lanceert een nieuwe campagne om A-merken onder de aandacht te brengen. Dirk laat de tweelingbroers Ed en Ad zien die alles hetzelfde doen, behalve de boodschappen. Total Design Campaign tekent voor de creatieve uitvoering.

Dirk laat in de tvc zien dat A-merken overal precies hetzelfde zijn behalve qua prijs. De A-merken bij Dirk zijn natuurlijk precies hetzelfde als bij ieder andere supermarkt. Ze zien er hetzelfde uit, smaken en ruiken hetzelfde, maar, aldus Dirk, ze kosten niet overal hetzelfde.Ad is voortdurend in het blauw gekleed, heeft een blauwe auto en doet de boodschappen in blauwe tassen. Niet zo moelijk dus om te raden wie Drik bedoelt met de 'andere super.'

De campagne is te zien op online, instore, radiocommercials, folder, magazine en tv.

Credits:

Opdrachtgever: Dirk van den Broek

Bureau: Total Design Campaign

Regisseur: Dylan de Backer

Productie: MacGyver

Geluid: MacCloud

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken