Campagne Saints en Stars: zelfverzekerd en provocerend
- Food-en-retail
- 1 sep 2021 @ 15:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 sep 2021 @ 15:31
- Sjaak Hoogkamer
High-end gym Saints & Stars start een nieuwe campagne met de slogan Own Your Confidence. De campagnebeelden zijn gefotografeerd door de bekende Nederlandse topfotograaf Carli Hermès.
Saints & Stars staat bekend om het opzoeken van grenzen en het doorbreken van bekende fitness stigma’s.
Zo wordt er in deze campagne ‘gestreefd naar de confidence uitstraling waar mentaal en fysiek zelfvertrouwen het ware fitnessdoel is.’ Met de uitdagende resultaatgerichte workouts van Saints & Stars wordt volgens de club de millennial doelgroep keer op keer geprikkeld om hun eigen grenzen op te zoeken. Streven naar een zelfverzekerde versie van jezelf is het bedrijfscredo.
Carli Hermès over de fotografie: ‘Het ultieme zelfvertrouwen en een beeld dat innerlijke kracht uitstraalt is waar we voor gingen op de set. Angst en onzekerheden zijn wij de baas. Wij gaan voor de puurheid in confidence.’
Met de campagne wil Saints & Stars naar eigen zeggen de doelgroep uitdagen om te geloven in hun eigen kracht. Oprichter en CEO van Saints & Stars, Tom Moos: ‘Trainen bij Saints & Stars is anders dan waar dan ook, onze members verleggen continue hun grenzen tijdens het trainen. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. Saints & Stars daagt je uit om je comfortzone te verlaten en te vertrouwen in jouw eigen kracht. Confidence is waar ons merk voor staat: vanaf het moment dat je écht gelooft en beseft dat je waardevol bent, word je een sterker persoon. Zo kun je groeien en nog meer bereiken.’
De hele maand september focust Saints & Stars zich op de campagne Own Your Confidence. Zo worden diverse workouts georganiseerd met ‘motivational speakers’ en dagen ze de leden uit om tijdens de Confidence Run alle uitdagingen te behalen. Het doel: omarmen van zelfvertrouwen, het behalen van persoonlijke records door uitdagingen aan te gaan buiten je comfortzone.
Saints & Stars is in 2018 geopend en speelt in op de vraag naar een high-end fitness beleving.
Het is de enige premium boutique gym met de focus op service, luxe en resultaat. Een jaar na de opening van de eerste Saints & Stars in Amsterdam Oud-West is de tweede boutique gym geopend in een voormalige kerk in Amsterdam Oud-Zuid. Beide clubs zijn door interieurontwerper Eric Kuster ontworpen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing