Lidl presenteert de herfstcampagne
- Food-en-retail
- 30 sep 2021 @ 09:14
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Winkelen
- 30 sep 2021 @ 09:14
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf deze week lanceert Lidl een uitgebreid assortiment met ruim 250 producten die passen bij het herfstseizoen. Traditioneel is Lidl naar eigen zeggen de supermarkt die in de herfst het meest uitpakt met seizoensproducten.
Het assortiment is volgens Lidl ‘vertaald naar een 360-graden herfstcampagne.’ Eind deze week ligt de herfstbrochure op de mat. Daarnaast worden radio en diverse print-, online en social uitingen ingezet plus een nieuwe tv-commercial met Teun en Kevin uit de Lidl-flat. Met een weekend op de Veluwe, boordevol heerlijke herfstgerechten, lijkt het voor het duo een geweldig vooruitzicht. Dit pakt echter anders uit…
Lidl-flat bestaat 1 jaar
Het is alweer een jaar geleden dat Lidl het vaste campagnegrid van de Lidl-flat introduceerde. En met succes. Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl: ‘Nederland heeft de Lidl-flat met Teun en Kevin direct omarmd. We krijgen nog steeds enorm veel positieve reacties en zien dat de commercials hoger scoren dan de benchmark. Dat vertaalt zich ook door naar de winkelvloer. Het is mooi om te zien hoe je door dicht bij je doelgroep te blijven, in combinatie met consistente marketing, echt resultaat kunt boeken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing