Dirk introduceert Suus en Sam

Dirk introduceert Suus en Sam
  • Food-en-retail
  • 5 okt 2021 @ 08:10
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodWinkelen

Na de identieke tweeling Ed en Ad presenteert Dirk nu de huisgenootjes Suus en Sam. Ze doen bijna alles samen, behalve: de boodschappen. Total Design maakte er voor Dirk deze nieuwe commercial en online-campagne over.

Suus en Sam zijn huisgenootjes. Ze studeren samen, kokkerellen samen... en maken samen schoon.

'Ja, Suus en Sam gebruiken ook dezelfde merken. Alleen koopt Suus ze bij Dirk en Sam niet. Daardoor kan Suus naar een festival en wordt het voor Sam een weekendje ouders. Dezelfde boodschappen voor de laagste prijzen. Op Dirk kun je rekenen! Bekijk hoeveel jij kunt besparen op de site van Dirk. Alle A-merken hebben dezelfde smaak, kwaliteit, geur en zien er hetzelfde uit. Waar je ook je A-merken haalt, bij de AH, Jumbo, Lidl of Dirk, ze zijn overal hetzelfde. Behalve in prijs bij Dirk', zo belooft de retailer. Bekijk de nieuwe film hieronder.

credits
opdrachtgever: Dirk / Detailresult Groep
bureau: Total Design



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken