Duurzaam chocolademerk Lovechock lanceert winter limited editions

Duurzaam chocolademerk Lovechock lanceert winter limited editions
  • Food-en-retail
  • 2 nov 2021 @ 08:17
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Choco-merk Lovechock lanceert dit jaar twee bijzondere Winter Limited Editions. En wil je op ontdekkingsreis? Dan is de nieuwe ‘Real Chocolate Experience For All Your Senses’ iets voor jou.

Tijdens een gure winteravond is niets lekkerder dan jezelf onder het genot van een warme kop thee laten verrassen door originele chocoladesmaken. Door de Winter Limited Editions van Lovechock waan je je al na één keer proeven op de mooiste plekken, stellen de makers. 'Zo brengt Almond Crunch & Cinnamon de overheerlijke smaak van een kerstmarkt met zich mee en is Winter Spice & Mandarin de perfecte combinatie om jou in gedachten te laten genieten van de warme zomerzon.'

Winter Spice & Mandarin
Lovechock’s Winter Spice & Mandarin Limited Edition wordt wegens succes nogmaals uitgebracht. Deze smaak is een heerlijke warme toevoeging aan deze winter. Niet alleen omdat de mandarijnsmaak je weer even terugbrengt naar een zonnige zomerdag, ook omdat het fruit tijdens het oogstseizoen daadwerkelijk uit Spanje is geïmporteerd. Eenmaal aangekomen in de Lovechock-fabriek zijn ze met liefde en aandacht met de hand geschild. Vervolgens hebben de makers winterse speculaaskruiden toegevoegd voor de volle, krachtige smaakbelevenis.

Amandel crunch en kaneel
Heerlijke vegan melk rauwe chocolade met krokante amandelstukjes en winterse kaneel: het is een combinatie om verliefd op te worden. En met de beste cacao uit Ecuador en Peru word je verrast door de deze intense smaaksensatie.

Beleving voor alle zinnen
Omdat Lovechock jou de echte, rauwe chocolade op een bijzondere manier wil laten ervaren (en het merk als geen ander begrijpt dat chocoladeliefhebbers niet bij één smaak willen blijven), lanceert het naast de twee nieuwe smaken ook de ‘Lovechock Real Chocolate Experience For All Your Senses’. Deze prachtige limited edition multipack bevat drie van de meest geliefde Lovechock repen en een makkelijk te volgen proefgids op een kaartje in de verpakking die je meeneemt op een bewuste chocolade-ontdekkingsreis. Via de QR-code (zie onder noot voor redactie) kan je ook een audioversie van rond de 10 minuten volgen. Dit is erg leuk om te doen als kleine mindfulness oefening thuis. Fijn extraatje: het pakket is ook nog eens een prachtig cadeau tijdens de feestdagen.

LOVECHOCK - DE USP’S
* DE EERSTE PRODUCENT VAN RAUWE CHOCOLADE IN EUROPA.
* GEMAAKT MET BIOLOGISCH EN NATUURLIJK FRUIT EN KRUIDEN EN
* KRACHTIGE RAUWE CACAO.
* MINIMAAL GEZOET MET NATUURLIJKE KOKOSBLOESEMNECTAR.
* PLASTICVRIJE VERPAKKING.
* EERLIJK VERBOUWD EN BEWERKT DOOR LOKALE
* BOERENCOOPERATIES ZONDER TUSSENPERSONEN EN
* GEPRODUCEERD IN NEDERLAND.
* VEGAN, PALMOLIE- EN SOJAVRIJ.

Amsterdamse roots
Lovechock is in 2009 in Amsterdam opgericht uit passie voor rauwe veganistische voeding en was de eerste producent van rauwe chocolade in Europa. Sinds het begin wil het bedrijf vooral één ding: laten zien dat bewust eten echt lekker kan zijn. En dat het ook mogelijk is om te eten zonder een schuldig geweten te hebben. Toen de oprichters van Lovechock in 2009 stuitten op de geweldige eigenschappen van rauwe cacao, was het meteen duidelijk: we moeten chocolade maken. Maar dan anders. Een die werkelijk bijdraagt aan het welzijn van mensen en de planeet op een duurzame manier. Zij besloten de natuurlijke kracht en de vele goede mineralen en flavanolen van de supervrucht rauwe cacao te benutten om pure, echte rauwe chocolade te maken. Chocolade die heerlijk anders en gezonder is. Kortom: Pure Goodness, die lichaam, geest en planeet voedt. Franziska Rosario, ceo van Lovechock: 'Uiteindelijk willen we deze wereld een beetje beter achterlaten dan we hem gevonden hebben en een beetje liefde en geluk verspreiden op onze reis.'
(PvWK)


Het Lovechock assortiment bestaat nu uit acht tabletten en elf repen in verschillende smaken. Plus twee limited editions en een multipack. De Limited Editions (€ 3,99) en de Real Chocolate Experience For All Your Senses (€ 6,69) zijn vanaf november 2021 verkrijgbaar in bio- en gezondheidswinkels.

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken