Fietskledingmerk Rogelli brengt ode aan winterfietser

Fietskledingmerk Rogelli brengt ode aan winterfietser
  • Food-en-retail
  • 2 nov 2021 @ 15:44
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Afgelopen zaterdagnacht, klokslag 03.00 uur, ging de nieuwe campagne van fietskledingmerk Rogelli Sportswear van start. Dit najaar start de campagne met een geschreven en gesproken ode aan de winterfietser die weer en wind doorstaan om buiten hun kilometers te maken.

Precies de doelgroep die het merk naar eigen zeggen ‘ondersteunt met haar collectie.’Jason Gunter, marketeer Rogelli Sportswear: ‘Veel wielrenners gaan de komende maanden hun 'winterslaap' in. Zonde, want juist nu valt er zo veel te genieten op de fiets. Met deze campagne willen we graag de schoonheid van het fietsen in de winter laten zien en de recreatieve fietser inspireren om de winter te omarmen. Uiteraard biedt onze nieuwe wintercollectie daarbij de juiste kleding om te genieten van jouw fietsrit.’

De door copywriter Frank Heinen geschreven ode aan de winterfietser is de centrale spil in de door TDE ontwikkelde campagne.

Joep Winters, Client Lead van TDE, is als wielerfan én winterwielrenner blij met het eindresultaat: ‘Frank heeft in zijn herkenbare stijl precies het gevoel weten te pakken dat we voor ogen hadden; De echte winterfietser eren en andere wielerliefhebbers enthousiast maken ook op een koude zondagochtend de fiets uit de schuur te trekken. Ik denk dat we daar met deze video goed in zijn geslaagd.’

Credits

Klant: Jason Gunter, Sanne Wouters, Lonneke van den Broek

Client Lead: Joep Winters

Creative: Tim van Berlo

Camera: Thom Loohuis

Editing: Sem Roelofsma

Copy & VO: Frank Heinen

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken