Fietskledingmerk Rogelli brengt ode aan winterfietser
- Food-en-retail
- 2 nov 2021 @ 15:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 nov 2021 @ 15:44
- Sjaak Hoogkamer
Afgelopen zaterdagnacht, klokslag 03.00 uur, ging de nieuwe campagne van fietskledingmerk Rogelli Sportswear van start. Dit najaar start de campagne met een geschreven en gesproken ode aan de winterfietser die weer en wind doorstaan om buiten hun kilometers te maken.
Precies de doelgroep die het merk naar eigen zeggen ‘ondersteunt met haar collectie.’Jason Gunter, marketeer Rogelli Sportswear: ‘Veel wielrenners gaan de komende maanden hun 'winterslaap' in. Zonde, want juist nu valt er zo veel te genieten op de fiets. Met deze campagne willen we graag de schoonheid van het fietsen in de winter laten zien en de recreatieve fietser inspireren om de winter te omarmen. Uiteraard biedt onze nieuwe wintercollectie daarbij de juiste kleding om te genieten van jouw fietsrit.’
De door copywriter Frank Heinen geschreven ode aan de winterfietser is de centrale spil in de door TDE ontwikkelde campagne.
Joep Winters, Client Lead van TDE, is als wielerfan én winterwielrenner blij met het eindresultaat: ‘Frank heeft in zijn herkenbare stijl precies het gevoel weten te pakken dat we voor ogen hadden; De echte winterfietser eren en andere wielerliefhebbers enthousiast maken ook op een koude zondagochtend de fiets uit de schuur te trekken. Ik denk dat we daar met deze video goed in zijn geslaagd.’
Credits
Klant: Jason Gunter, Sanne Wouters, Lonneke van den Broek
Client Lead: Joep Winters
Creative: Tim van Berlo
Camera: Thom Loohuis
Editing: Sem Roelofsma
Copy & VO: Frank Heinen
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing