Hoofdrol voor paard van Sint Ozosnel in reclame AH

Hoofdrol voor paard van Sint Ozosnel in reclame AH
  • Food-en-retail
  • 12 nov 2021 @ 10:35
  • 19364 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Albert Heijn snapt dat er veel georganiseerd moet worden rond Sinterklaas en wil helpen om het allemaal zo makkelijk mogelijk te maken. In de nieuwe reclame schrikt supermarktmanager Ilse’s nachts wakker en ontdekt in de woonkamer een onverwachte gast.

Traditioneel biedt Albert Heijn ouders alles voor het mooiste kinderfeest van het jaar; van pepernoten, speculaas, heerlijke letters, strooigoed, vrolijke non-food items tot schoencadeautjes. De retailer komt dit jaar opnieuw met een speciale Allerhande vol lekkers, van bakinspiratie tot gourmet. Ook de winkels zijn de komende weken volledig in Sinterklaassfeer. Bekijk hieronder de nieuwe Sint-commercial van TBWA\Neboko voor AH.


De nieuwste Klaas-Allerhande

Opvallende AH-nieuwtjes dit jaar:

* Het paard in de Albert Heijn-reclame lijkt verdacht veel op Ozosnel, het paard van Sinterklaas. Dat is niet verwonderlijk, want het is niet zo maar een paard, het is het échte paard van Sinterklaas dat de hoofdrol heeft in de commercial.
* Voor ieder kind dat haast niet kan wachten tot het 5 december is, heeft Albert Heijn een speciale aftelkalender vanaf de intocht tot pakjesavond, met achter ieder vakje een chocolaatje.
* Kinderen kunnen  weer hun schoen zetten bij hun Albert Heijn voor een klein cadeautje van de Sint. Meer info aan de servicebalie van iedere winkel.
* Voor kinderen die iets zoeken om thuis in hun schoen te doen voor Ozosnel heeft Albert Heijn een speciale zak met 1 kg. winterpenen. En blijft er iets over, dan kunnen vaders en moeders hier vast een lekkere hutspot van maken.

(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken