Neff en Delicious magazine gaan de wereld rond in eigen keuken

Neff en Delicious magazine gaan de wereld rond in eigen keuken
  • Food-en-retail
  • 1 nov 2021 @ 08:41
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFoodTijdschriften

Neff keukenapparaten en Delicious magazine introduceren de activatie-campagne ‘de wereld rond in eigen keuken’. Neff-marketeer Maaike van Vonderen: 'Onze doelstelling is het vergroten van de merkoverweging door de doelgroep bij het merk te betrekken.'

In vier verschillende afleveringen gaan Neff-chef Andy McDonald en verschillende enthousiaste Delicious-thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens. Per aflevering wordt een signature dish uit de desbetreffende keuken bereid én geproefd door Chef Andy en zijn gast. 

Daarmee wordt de kijker geïnspireerd om thuis uitgebreid te gaan koken en daarmee kans te maken op een exclusieve kookworkshop van chef Andy McDonald.

De verschillende afleveringen worden verspreid via de sociale kanalen (Instagram, Facebook en Pinterest) van Neff en Delicious magazine, in print en de online kanalen van delicious.magazine zoals de website en de digitale nieuwsbrief.

Het activatie-concept is in opdracht van Neff bedacht door MediaCom, verrijkt met culinaire kennis van de delicious.redactie en geproduceerd door Scrambled – The Food Content Agency. De eerste aflevering met in de hoofdrol de keuken van Mexico gaat begin oktober 2021 live en is te bekijken op https://www.neff-home.com/nl/wereldgerechten 

Maaike van Vonderen, Brand Manager Neff: 'Neff staat voor koken met passie en onze kerndoelgroep bestaat uit enthousiaste thuiskoks. Onze doelstelling is het vergroten van de merkoverweging door de doelgroep bij het merk te betrekken. En hoe mooi is het als je twee passies -namelijk koken en reizen- kan combineren? Daarom waren wij meteen enthousiast over dit activatie concept en de samenwerking met Delicious magazine.'

Maureen Belderink, hoofdredacteur Delicious magazine: 'Koken is ontdekken. Het is zo leuk om de hele wereld aan smaken in je eigen keuken te kunnen maken.'

Birgit Coenen, Head of MediaCom Creative Systems: 'Samen met Neff zorgt MediaCom voor culinaire content op de social kanalen van Neff. Deze activatie neemt je niet alleen mee door de verschillende wereldkeukens, maar laat je ook op een natuurlijke manier kennis maken met de apparatuur van Neff.'

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken