Fiorito Limoncello met social first campagne

Fiorito Limoncello met social first campagne
  • Food-en-retail
  • 24 dec 2021 @ 07:59
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het Amsterdamse limoncello merk, opgericht door de Italiaanse broers Fiorito, waarvan rapper Lil Kleine en zijn zakenpartner Nathan Moszkowicz ook partner zijn, nodigt mensen uit om de feestdagen samen met vrienden thuis te vieren.

De social first campagne is ontwikkeld door GoodKarma en draait op Instagram en YouTube en op de social kanalen van Fiorito en Lil Kleine.

Oprichter Franco Fiorit: ‘Vanuit onze Italiaanse roots en als familiebedrijf hechten wij enorm veel waarde aan het samenzijn met familie en vrienden tijdens kerst. Het is een zwaar jaar geweest en net als iedereen zijn we redelijk klaar met alle corona maatregelen. Dat wil echter niet zeggen dat we er geen gezellig feestje van kunnen maken. Want ons motto blijft, when life gives you lemons, make limoncello.’

Broer Benno Fiorito: ‘De campagne is al in november geschoten voor de recente lockdown en regelgeving. Maar ook toen voelden we al aan dat de kerstdagen dit jaar in zeer kleine kring thuis gevierd zouden worden. Daarnaast wilden we mensen laten zien dat limoncello het hele jaar door gedronken kan worden bij feestelijke gelegenheden, of je dat nu puur doet als shot of lekker in een cocktail met ijs, tonic en citroen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken