Hands Off My Chocolate introduceert breekbare vegan chocoladeletters
- Food-en-retail
- 2 dec 2021 @ 08:25
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodKlanten
- 2 dec 2021 @ 08:25
- Peter van Woensel Kooy
Hands Off My Chocolate heeft speciaal voor de Sinterklaasperiode twee duurzame, plantaardige chocoladeletters ontwikkeld: een van 85% pure chocolade en een van ‘melkchocolade’ op basis van rijstmelk met karamel en zeezout.
De vegan Sinterklaasletters bestaan uit de iconische Hands Off-rondjes en zijn dus makkelijk te breken. Met andere woorden, goed nieuws voor iedereen die tijdens de Sinterklaasperiode op zoek is naar een lekker én duurzaam alternatief. Dus zet je schoen en wie weet, misschien brengt de Groene Sint jou dit jaar zo’n lekkere letter! Of nog beter: geef het gewoon cadeau aan jezelf!
Vegan chocoladeletters voor iedereen
De karamel-zeezoutchocoladeletter is op basis van rijstmelk waarbij hazelnootpraliné zorgt voor een rijke smaak met een romige textuur. 'Deze letter is een spin-off van de recent gelanceerde populaire Hands Off-smaak: Vegan Caramel Seasalt. Het idee hierachter is ontstaan uit idealisme. Hands Off wil namelijk de plantaardige keuze voor een zo breed mogelijk publiek toegankelijk maken. Daarnaast houdt het innovatieve chocolademerk wel van een uitdaging. Daarom werd besloten een vegan variant van Nederlands meest populaire chocoladesmaak, a.k.a. melkchocolade met karamel en zeezout, te ontwikkelen. De nieuwe vegan Hands Off-smaak is een groot succes. Hij werd zelfs bij een blinde proeverij met meer dan 100 choco-lovers, als lekkerder dan de "normale" karamel-zeezout concurrenten bestempeld', vertellen de makers.
De pure chocoladeletter is gebaseerd op de Seriously Dark-smaak, die al lange tijd een van de meest populaire Hands Off-smaken is. Deze chocolade bevat 85% cacao en heeft hierdoor een intense smaak die, door de hoge kwaliteit chocolade, tegelijkertijd ook mild en romig is.
Red Velvet & Cookie Dough chocoladeletters
Om Sinterklaas extra feestelijk te maken brengt Hands Off, naast de twee vegan chocoladeletters, ook twee Sintletters uit van haar meest populaire melkchocoladesmaken: Red Velvet en Cookie Dough! Beide letters zijn 100% natuurlijk en gemaakt van eerlijke, traceerbare cacaomassa.
De eerste chocoladerondjesletter
Hands Off My Chocolate staat bekend om haar rondjesreep die je makkelijk kunt breken en nog fijner kan eten. Want: ‘rond past makkelijk in je mond’, stellen de chocolademakers. Om het je nog gemakkelijker te maken staat er op de rondjes ‘Mine’ en op eentje een doorgekruiste ‘Yours’. 'Zo kun je de chocolade supermakkelijk rondje voor rondje afbreken en helemaal zelf opeten. Want de chocolade van Hands Off is veel te lekker om te delen. En nu is de chocoladerondjesletter dus aan het assortiment toegevoegd. Dat wordt extra goed genieten op vijf december', aldus het merk.
(PvWK)
De super-puur variant
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Blue Band start 'Skip the Cow'- campagne, AH verwijdert...
- [column] Upfield glijdt hard onderuit met botervariant
- [marketeer 196] Patrick Kuijsters - director Branding...
- FonQ en Naduvi bundelen krachten
- Feministisch bier overtreedt 50 wetten
- CMO Beemster Kaas, Nicole van Gorp: Het is moeilijker om de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing