Harrods presenteert augmented reality for Christmas

Harrods presenteert augmented reality for Christmas
  • Food-en-retail
  • 16 dec 2021 @ 08:02
  • 25407 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketingtechnologyBelow the line

'Wees getuige van een spektakel! Met behulp van AI-technologie hebben we vier van onze befaamde kerstetalages omgetoverd tot een verrassende digitale ervaring voor het hele gezin', meldt Harrods.

'Klanten en collega's kunnen de QR-codes op de posters scannen om een visueel feest te activeren en een feestelijke vriend tot leven te brengen. Als je als bij toverslag in de vensters wilt verschijnen, probeer dan de verschillende schermen om te zien wie je onthult ...', daagt het beroemdste warenhuis van Londen en omstreken MarketingTribune en passanten uit. De bijbehorende hashtag is #TogetherHarrods. Voorproefje van de etalages met het AI-effect hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken