Miss Envy Peru opent Klarna pop-up store in Utrecht
- Food-en-retail
- 13 dec 2021 @ 08:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepWinkelen
- 13 dec 2021 @ 08:23
- Peter van Woensel Kooy
Klarna opent een tijdelijke winkel met topmerken tot en met 23 december 2021. De pop up store bevindt zich in de druk bezochte passage op het Centraal Station van Utrecht.
De opening is intussen verricht door 'celebrity drag queen' Miss Envy Peru. Van 10 tot en met 23 december 2021 kunnen reizigers hier terecht voor cadeau-inspiratie bij acht verschillende topmerken: H&M, Scotch & Soda, Omoda, JOSH V, Hunkemöller, Philips, Rivièra Maison & Parfumerie.nl. Deze merken hebben in de tijdelijke Klarna store een eigen shop-in-shop waar ze een exclusieve selectie van hun producten laten zien. Klanten kunnen zo offline inspiratie opdoen voor de feestdagen en de geselecteerde producten voelen, zien, horen, ruiken en vervolgens direct online shoppen. De winkel, gevestigd op het Centraal Station van Utrecht bij Spoor 18, is open tussen 8:00 en 17:00. Uiteraard wordt in de winkel rekening gehouden met de laatste voorzorgsmaatregelen, meldt Klarna.
Offline inspiratie voor online shopping
De tijdelijke winkel is van Klarna, een wereldwijd toonaangevende dienstverlener op het gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten. Onder het mom ‘smoooth shoppen voor de feestdagen’ laten de merken een exclusief assortiment zien met producten die perfect zijn als kerstgeschenk. De winkel is volledig gericht op het bieden van inspiratie en cadeautips voor de feestdagen. Producten kunnen niet rechtstreeks in de winkel gekocht worden, maar wel makkelijk direct online besteld worden. Tegelijk lanceert Klarna de 'Welke feestdagentype ben jij?'-quiz die via deze link kan worden gespeeld.
(PvWK, foto: Rick de Visser)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pop up
- Rivièra Maison
- cadeau-inspiratie bij acht verschillende topmerken: H&M
- Philips
- retail
- Klarna
- Parfumerie.nl
- JOSH V
- Hunkemöller
- Omoda
- Scotch & Soda
- marketing
- NS
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kookboek Porsche viert Nederlands streekgenot
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole - co oprichter Parfumello
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
- Speculaars: Texaanse koekjes met een... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management