Miss Envy Peru opent Klarna pop-up store in Utrecht
- Food-en-retail
- 13 dec 2021 @ 08:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepWinkelen
- 13 dec 2021 @ 08:23
- Peter van Woensel Kooy
Klarna opent een tijdelijke winkel met topmerken tot en met 23 december 2021. De pop up store bevindt zich in de druk bezochte passage op het Centraal Station van Utrecht.
De opening is intussen verricht door 'celebrity drag queen' Miss Envy Peru. Van 10 tot en met 23 december 2021 kunnen reizigers hier terecht voor cadeau-inspiratie bij acht verschillende topmerken: H&M, Scotch & Soda, Omoda, JOSH V, Hunkemöller, Philips, Rivièra Maison & Parfumerie.nl. Deze merken hebben in de tijdelijke Klarna store een eigen shop-in-shop waar ze een exclusieve selectie van hun producten laten zien. Klanten kunnen zo offline inspiratie opdoen voor de feestdagen en de geselecteerde producten voelen, zien, horen, ruiken en vervolgens direct online shoppen. De winkel, gevestigd op het Centraal Station van Utrecht bij Spoor 18, is open tussen 8:00 en 17:00. Uiteraard wordt in de winkel rekening gehouden met de laatste voorzorgsmaatregelen, meldt Klarna.
Offline inspiratie voor online shopping
De tijdelijke winkel is van Klarna, een wereldwijd toonaangevende dienstverlener op het gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten. Onder het mom ‘smoooth shoppen voor de feestdagen’ laten de merken een exclusief assortiment zien met producten die perfect zijn als kerstgeschenk. De winkel is volledig gericht op het bieden van inspiratie en cadeautips voor de feestdagen. Producten kunnen niet rechtstreeks in de winkel gekocht worden, maar wel makkelijk direct online besteld worden. Tegelijk lanceert Klarna de 'Welke feestdagentype ben jij?'-quiz die via deze link kan worden gespeeld.
(PvWK, foto: Rick de Visser)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pop up
- cadeau-inspiratie bij acht verschillende topmerken: H&M
- NS
- Scotch & Soda
- Klarna
- retail
- JOSH V
- Hunkemöller
- Parfumerie.nl
- Philips
- marketing
- Omoda
- Rivièra Maison
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- Holland & Barrett: aandacht voor breingezondheid
- Hornbach laat spijtoptanten aan het woord
- Chadli Hachani van TopParken: 'Als organisatie hebben we...
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven - Marketing manager Amstel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 'Beperkt aantal... 24-01-2025
- Bols viert 450 jarig bestaan met... 23-01-2025
- Pringles lanceert nieuwe campagne in... 23-01-2025
- Nikki Adamo (ceo Nestlé NL) deelt 5... 23-01-2025
- Starbucks en Old Amsterdam smelten... 22-01-2025
- Marit van Egmond (AH): 'Sterk jaar... 22-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day