Nieuwe merkstrategie VVV Cadeaukaart
- Food-en-retail
- 10 dec 2021 @ 10:35
- 17225 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 dec 2021 @ 10:35
- 17225 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
In samenwerking met bureau The Others heeft VVV Cadeaukaart een nieuwe merkstrategie en campagne ontwikkeld waarin wordt getoond wat je allemaal met de kaart kunt geven.
Vanuit het centrale idee ‘Echt iets voor jou’ is de nieuwe merkstrategie en het campagneconcept ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt tot commercials, outdoor advertising en online content.
Volgens Linda de Lange van VVV Cadeaukaarten bleek uit marktonderzoek namelijk dat het soms onduidelijk is wat je allemaal met de VVV Cadeaukaart kunt doen en dat het geven van een cadeaukaart als een onpersoonlijk cadeau wordt gezien. De lange: ‘Met de VVV Cadeaukaart geef je juist een echte beleving. De potentie van die beleving laten we tot leven komen in onze merkuitingen. Zo tonen we de werkelijke waarde van de kaart en maken we geven weer persoonlijk. En doordat de ontvanger zelf een keuze maakt is het dus juist heel persoonlijk.’
The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen. De productie van films en beeldmanipulatie is door het bureau gedaan in samenwerking met Redrum. De campagne wordt zowel online, offline als op tv uitgerold om Nederland te overtuigen van de magie van de VVV Cadeaukaart.
Credits
Bureau The Others Creativity
Concept en uitwerking Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Gazi Duran, Lion Versloot
Strategie Celeste Slijters
Producer Lonneke Grotenhuis
Productie Maatschappij Redrum
Mediabureau Abovo Media, Traffic Builders
Klant VVV Cadeaukaart, Linda de Lange, Bas Uding, Chantal Vergouw, Brittany Lynn van Engelenhoven
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Peter Dekkers nieuwe topman Unilever... 01-07-2022
- Leg biologische producten bij elkaar... 01-07-2022
- Karin de Koning van Beiersdorf:... 01-07-2022
- Agu rijdt met Tourwinkel door... 30-06-2022
- Plus weer uitgeroepen tot beste... 30-06-2022
- Explosie van bezorgformules is grote... 30-06-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference