Nieuwe merkstrategie VVV Cadeaukaart

Nieuwe merkstrategie VVV Cadeaukaart
  • Food-en-retail
  • 10 dec 2021 @ 10:35
  • 17225 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In samenwerking met bureau The Others heeft VVV Cadeaukaart een nieuwe merkstrategie en campagne ontwikkeld waarin wordt getoond wat je allemaal met de kaart kunt geven.

Vanuit het centrale idee ‘Echt iets voor jou’ is de nieuwe merkstrategie en het campagneconcept ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt tot commercials, outdoor advertising en online content. 

Volgens Linda de Lange van VVV Cadeaukaarten bleek uit marktonderzoek namelijk dat het soms onduidelijk is wat je allemaal met de VVV Cadeaukaart kunt doen en dat het geven van een cadeaukaart als een onpersoonlijk cadeau wordt gezien. De lange: ‘Met de VVV Cadeaukaart geef je juist een echte beleving. De potentie van die beleving laten we tot leven komen in onze merkuitingen. Zo tonen we de werkelijke waarde van de kaart en maken we geven weer persoonlijk. En doordat de ontvanger zelf een keuze maakt is het dus juist heel persoonlijk.’

The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen. De productie van films en beeldmanipulatie is door het bureau gedaan in samenwerking met Redrum. De campagne wordt zowel online, offline als op tv uitgerold om Nederland te overtuigen van de magie van de VVV Cadeaukaart.

Credits

Bureau                                           The Others Creativity

Concept en uitwerking                  Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Gazi Duran, Lion Versloot

Strategie                                        Celeste Slijters

Producer                                       Lonneke Grotenhuis

Productie Maatschappij               Redrum

Mediabureau                                Abovo Media, Traffic Builders                                     

Klant  VVV Cadeaukaart, Linda de Lange, Bas Uding, Chantal Vergouw, Brittany Lynn van Engelenhoven



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken