Nieuwe merkstrategie VVV Cadeaukaart
- Food-en-retail
- 10 dec 2021 @ 10:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 dec 2021 @ 10:35
- Sjaak Hoogkamer
In samenwerking met bureau The Others heeft VVV Cadeaukaart een nieuwe merkstrategie en campagne ontwikkeld waarin wordt getoond wat je allemaal met de kaart kunt geven.
Vanuit het centrale idee ‘Echt iets voor jou’ is de nieuwe merkstrategie en het campagneconcept ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt tot commercials, outdoor advertising en online content.
Volgens Linda de Lange van VVV Cadeaukaarten bleek uit marktonderzoek namelijk dat het soms onduidelijk is wat je allemaal met de VVV Cadeaukaart kunt doen en dat het geven van een cadeaukaart als een onpersoonlijk cadeau wordt gezien. De lange: ‘Met de VVV Cadeaukaart geef je juist een echte beleving. De potentie van die beleving laten we tot leven komen in onze merkuitingen. Zo tonen we de werkelijke waarde van de kaart en maken we geven weer persoonlijk. En doordat de ontvanger zelf een keuze maakt is het dus juist heel persoonlijk.’
The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen. De productie van films en beeldmanipulatie is door het bureau gedaan in samenwerking met Redrum. De campagne wordt zowel online, offline als op tv uitgerold om Nederland te overtuigen van de magie van de VVV Cadeaukaart.
Credits
Bureau The Others Creativity
Concept en uitwerking Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Gazi Duran, Lion Versloot
Strategie Celeste Slijters
Producer Lonneke Grotenhuis
Productie Maatschappij Redrum
Mediabureau Abovo Media, Traffic Builders
Klant VVV Cadeaukaart, Linda de Lange, Bas Uding, Chantal Vergouw, Brittany Lynn van Engelenhoven
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend... 16-05-2025
- Nieuwe Retail Media Commissie... 16-05-2025
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole -... 16-05-2025
- Retail Media Day brengt nieuwe... 15-05-2025
- Gezonde snackmuur verovert Hollandse... 15-05-2025
- Eiwitrijk touchpoint voor de... 15-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management