Bowmore en Aston Martin verzorgen suite in De L'Europe

Bowmore en Aston Martin verzorgen suite in De L'Europe
  • Food-en-retail
  • 6 jan 2022 @ 08:46
  • 19058 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ActivatieMarketing

Na een succesvolle lancering van de Bowmore Masters’ Selection, een 21 jaar oude single malt whisky, breiden merken Bowmore en Aston Martin hun samenwerking uit met een bijzondere suite in De L’Europe Amsterdam.

Het concept markeert een samenkomst van drie iconische merken; allen gevierd om hun geschiedenis en innovatie. De suite is exclusief van maandag tot zondag te reserveren via De L’Europe Amsterdam tot april 2022. 

Inspiratiebron
Naar een concept van Bowmore en Aston Martin brengt De L’Europe Amsterdam deze iconische merken tot leven in een speciaal ingerichte suite. 'Bowmore, Aston Martin en De L’Europe Amsterdam hebben elkaar gevonden in de gelijke waarden die elk wil overbrengen naar haar klanten en gasten. De drie partners symboliseren allen een luxe uitstraling met oog voor detail en een sublieme ervaring voor iedereen. Door te werken met warme kleuren en stoere materialen als hout en leer is de suite een visuele vertaling van deze samenwerking', aldus de partners.
(PvWK)




Thematisch wasgoed in de exclusieve suite

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken