Kruidvat wint Huismerk Product van het Jaar
- Food-en-retail
- 3 jan 2022 @ 09:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 jan 2022 @ 09:10
- Michiel van Zaane
In vijf categorieën zijn Kruidvat producten door de Nederlandse consument verkozen tot ‘Huismerk Product van het jaar 2022’. Dit is een landelijk onderzoek verricht door het onafhankelijke onderzoeksbureau Nielsen/Treetz, in opdracht van POY Operations.
Een representatief consumentenpanel heeft per categorie een winnaar gekozen op basis van vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatie, aankoopintentie en de uiteindelijke producttest. Kruidvat sleepte de eretitel in maar liefst vijf categorieën in de wacht met de volgende huismerkproducten: Kruidvat Cotton Stretch High Leg, Kruidvat Beauty Drinks, Kruidvat High Gloss Nail Color, Kruidvat Pure & Soft Luiers en Kruidvat Q10 Dagcrème Anti Rimpel 35+.
Het bekende beeldmerk ‘Gekozen Product van het Jaar’ is het resultaat van een streng selectieproces en is al jaren zichtbaar op tientallen producten in Europese supermarkten en winkels. Om ook huismerken in hun eigen categorie te laten uitblinken in innovatie en eigenheid organiseert het bedrijf achter ‘Gekozen Product van het Jaar’ (POY Operations), deze bijzondere productverkiezing. Net als vorig jaar viel Kruidvat volop in de prijzen: een prachtige waardering en erkenning van de kwaliteit van de producten uit het uitgebreide en gevarieerde eigenmerkassortiment van Kruidvat.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing