Kruidvat wint Huismerk Product van het Jaar

Kruidvat wint Huismerk Product van het Jaar
  • Food-en-retail
  • 3 jan 2022 @ 09:10
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In vijf categorieën zijn Kruidvat producten door de Nederlandse consument verkozen tot ‘Huismerk Product van het jaar 2022’. Dit is een landelijk onderzoek verricht door het onafhankelijke onderzoeksbureau Nielsen/Treetz, in opdracht van POY Operations.

Een representatief consumentenpanel heeft per categorie een winnaar gekozen op basis van vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatie, aankoopintentie en de uiteindelijke producttest. Kruidvat sleepte de eretitel in maar liefst vijf categorieën in de wacht met de volgende huismerkproducten: Kruidvat Cotton Stretch High Leg, Kruidvat Beauty Drinks, Kruidvat High Gloss Nail Color, Kruidvat Pure & Soft Luiers en Kruidvat Q10 Dagcrème Anti Rimpel 35+.

Het bekende beeldmerk ‘Gekozen Product van het Jaar’ is het resultaat van een streng selectieproces en is al jaren zichtbaar op tientallen producten in Europese supermarkten en winkels. Om ook huismerken in hun eigen categorie te laten uitblinken in innovatie en eigenheid organiseert het bedrijf achter ‘Gekozen Product van het Jaar’ (POY Operations), deze bijzondere productverkiezing. Net als vorig jaar viel Kruidvat volop in de prijzen: een prachtige waardering en erkenning van de kwaliteit van de producten uit het uitgebreide en gevarieerde eigenmerkassortiment van Kruidvat.

Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken