DDB Unlimited komt met de eerste in serie commercials voor Hema

DDB Unlimited komt met de eerste in serie commercials voor Hema
  • Food-en-retail
  • 15 feb 2022 @ 08:03
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieMarketing

Hema komt met een nieuwe invulling van de ‘Met liefde gemaakt’ thema campagne. Aan de campagne is een nieuwe boodschap toegevoegd. Bekijk hem hier.

Niet alleen worden de producten met liefde gemaakt, stelt de Hema, de producten gaan bovendien langer mee omdat je ze langer kunt gebruiken. De themaregel is daarom: ‘Met liefde gemaakt voor jou én de wereld’, legt verantwoordelijk nieuw bureau DDB Amsterdam.

In de eerste commercial maken we kennis met de ontwerpers van Hema. Die hebben een extra rij drukknopen aan de rompertjes toegevoegd, zodat ze een maat langer meegaan. Vandaar dat ze ‘meegroeirompers’ worden genoemd. Vertrouwde voice over: 'Da's toch echt Hema.'
(PvWK)

credits:
opdrachtgever: Hema
bureau: DDB Unlimited
ecd's: Peter van Rij en Martijn van Marle
animatie: Holy Motion
productie: Rogier Sol & DDB Unlimited Unlimited
muziek: Recsound
geluid: Earforce
edit: Das Garage



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken