Jump Retail lanceert Jump Strategy

Jump Retail lanceert Jump Strategy
  • Food-en-retail
  • 2 feb 2022 @ 10:37
  • 23184 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StrategieInnovatieMarketing

Bureau Jump Retail start met strategie-unit 'Jump Strategy', meldt co-founder Ernst-Jan Smids. Ingrid Siemes – Van der Made wordt Strategy Director.

Jump Strategy levert strategisch advies voor merken en formules en is daarmee een sterke aanvulling op Jump Retail, legt Smids uit. 'Zo werken we onder andere aan Brand architectures, Brandpositioning & Visual Identity. Daarnaast geven we Category Growth Guidance en zetten we duurzaamheidsprogramma's op. Alles om merken, formules en omzet te laten groeien. Sinds 2018 werken we op dit soort strategische projectopdrachten van klanten en niet-klanten van Jump Retail.'

Boegbeelden van de nieuwe tak
Om de strategische competenties van Jump nadrukkelijker onder de aandacht te brengen start Jump Strategy als zelfstandige unit binnen Jump Retail. Ingrid Siemes – Van der Made zal als Strategy Director samen met Ernst-Jan Smids het boegbeeld van Jump Strategy vormen en wordt hierbij ondersteund door andere strategen en door Frank Quix van Q&A Insights & Consultancy. Beide bureaus zijn gehuisvest binnen de TBWA\ groep aan de Generaal Vetterstraat in het Schinkelgebied te Amsterdam. Meer info klik hier.
(PvWK, beeld: Jump Strategy)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken