TP Vision verlengt met Abbey Road Studios

TP Vision verlengt met Abbey Road Studios
  • Food-en-retail
  • 22 feb 2022 @ 14:36
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

TP Vision, licentiehouder van de merken Philips TV & Sound, verlengt de strategische samenwerking tussen Philips TV en de legendarische Abbey Road Studios. Met het voortzetten van de samenwerking, die sinds 2018 bestaat, blijft Philips de officiële tv-partner.

Ook wordt TP Vision sponsor van de Music Photography Awards, een nieuwe muziekfotografieprijs die in het leven is geroepen door Abbey Road Studios.

Dankzij het verlengen van de samenwerking blijft Philips TV de voorkeursleverancier voor televisies en monitors voor de veelbekroonde technici van Abbey Road Studios, die hiermee hun edit- en master werkzaamheden kunnen uitvoeren. Philips TV kan op zijn beurt de producten testen en ontwikkelen binnen een omgeving waar hoge eisen worden gesteld.

Beide merken blijven ook samenwerken op het gebied van contentcreatie, evenementen, social media-activaties en tal van andere marketingactiviteiten, waaronder events in de Abbey Road studio’s in Londen.

Als een van de eerste gezamenlijke activiteiten voor 2022 gaat Philips TV de Abbey Road Studios Music Photography Awards ondersteunen.

Deze wedstrijd voor muziekfotografie wordt dit jaar voor het eerst gehouden. De bedoeling is dat deze jaarlijks gaat plaatsvinden, waaraan fotografen van over de hele wereld kunnen deelnemen.

TP Vision en Abbey Road Studios hebben al eerder samengewerkt aan enkele liveoptredens van wereldwijd talent. Een voorbeeld is de samenwerking met cellist Sheku Kanneh-Masonto om een speciale licht- en geluidsbeweging te produceren die de prestaties van Ambilight benadrukt.

In een reactie op de vernieuwing van het partnerschap zegt Martijn Smelt, Chief Marketing Officer van TP Vision: ‘Onze samenwerkingen met iconische Europese merken, die onze passie voor kwaliteit delen, zijn een deel van onze identiteit geworden. Ik ben verheugd dat wij onze samenwerking met Abbey Road Studios kunnen voortzetten en het creëren van de beste content kunnen ondersteunen met het sponsoren van de Music Photography Awards door Philips TV. Wij zijn er trots op dat Abbey Road Studios TP Vision blijft erkennen, en Philips blijft zien als de perfecte televisiepartner voor hen.’

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken