Maxim Hartman confronteert 'vlees'
- Food-en-retail
- 7 mrt 2022 @ 17:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 mrt 2022 @ 17:11
- Sjaak Hoogkamer
De Nationale Week Zonder Vlees is vijf jaar geleden niet zonder reden gestart: minder vlees eten staat gelijk aan een positieve impact voor mens, dier en milieu. Dat is niet te ontkennen en daar sluit ook televisiemaker, presentator en acteur Maxim Hartman zich volledig bij aan.
Voor de Week Zonder Vlees lanceert hij in samenwerking met LikeMeat een video waarin niet consumenten worden aangesproken om hun gedrag te veranderen, maar het vlees zelf op z’n nummer wordt gezet.
‘Ik ga graag de confrontatie aan en dit keer met een vieze speklap. Plantaardig is net zo lekker, dus waarom zou je daar niet voor kiezen,’ aldus Maxim. Samen met LikeMeat creëert hij meer aandacht voor de vraag waarom vlees als product eigenlijk nog bestaat. In plaats van vleeseters aan te spreken om vaker voor een vega(n) optie te kiezen, voelt Maxim het vlees liever stevig aan de tand.
De video toont Maxim in een donkere confrontatieruimte, waar hij tegenover een stuk vlees zit. Maxim confronteert de speklap met het feit dat vlees eten niet meer kan. En zoals we hem kennen wordt de harde waarheid zonder er doekjes om te winden meegedeeld.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing