TP Vision gaat samenwerken met The Explorers

TP Vision gaat samenwerken met The Explorers
  • Food-en-retail
  • 21 mrt 2022 @ 13:53
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De organisatie, die samenwerkt met Unesco, heeft als missie om al het werelderfgoed te documenteren voor toekomstige generaties met behulp van de nieuwste technologieën.

The Explorers beschikken volgens TP Vision over ‘’s werelds grootste videocatalogus in topkwaliteit (8K en 4K HDR)’. Onder het motto ‘know better to protect better’ delen The Explorers de rijkdommen van de wereld en vragen ze aandacht voor het belang van het behoud van het natuurlijke, culturele en menselijke erfgoed van de aarde.

TP Vision, licentiehouder van de merken Philips TV & Sound, zet zich in om een nog breder publiek met dit erfgoed kennis te laten maken. De catalogus van video’s en foto’s van The Explorers zal (deels exclusief) beschikbaar zijn op Philips-televisies.

Gratis proefperiode voor Philips TV-eigenaren

Dankzij deze samenwerking krijgen consumenten, in het bezit van een Philips-televisie, vanuit hun eigen woonkamer toegang tot de wonderen van de natuur dankzij een gratis proefperiode van 4 maanden*. Door de nieuwe The Explorers-app te downloaden, kan de proefperiode worden geactiveerd op de meeste Philips smart-tv’s. Voor nieuwe Philips-televisies die vanaf april 2022 op de markt komen, zal de applicatie al vooraf geïnstalleerd zijn.

Stefan van Sabben, CSR & Sustainability Manager bij TP Vision: ‘Samenwerken met gelijkgestemde organisaties, zoals The Explorers, is een belangrijke stap in onze reis naar duurzaamheid. We zijn trots op onze nieuwe samenwerking, een perfecte mix van technologie, duurzaamheid en bewustzijn van de natuurlijke rijkdommen van onze aarde. Nu kunnen we de wonderen van de natuur naar ieders woonkamer brengen en kan iedereen op een meeslepende manier genieten van de schoonheid van de aarde, alsof ze er zelf waren.’

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken