Hema steekt klantenpas in nieuw jasje

- Food-en-retail
- 9 mei 2022 @ 10:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFood
- 9 mei 2022 @ 10:00
- Peter van Woensel Kooy
‘Meer Hema-pas’ wordt ‘Hema-pas’ met nog steeds een aantrekkelijk aanbod van kortingen, gratis producten, limited editions en een gratis tompouce op je verjaardag.
De Hema-klantenpas bestaat vijf jaar en dat geeft aanleiding om de pas in een nieuw jasje te steken. Om dat te vieren start vandaag een uitgebreide campagne met veel extra voordeel voor alle pashouders. Daarnaast opent Hema op 18 mei 2022 om 11 uur in de Westfield Mall te Leidschendam haar eerste Hema-pas pop-up. De eerste 500 bezoekende pashouders krijgen een paar originele limited tompouce sokken cadeau. Meer informatie hierover is te vinden op https://www.hema.nl/pas.
Claartje van Meeuwen, loyalty manager Hema: 'Vijf jaar geleden is de Hema-pas gestart en ondertussen maken 3,5 miljoen fans in Nederland ervan gebruik. Zij houden van de voordelen van deze pas zoals extra kortingen en gratis producten met natuurlijk als hoogtepunt de gratis tompouce op je verjaardag. Na vijf jaar vonden we het tijd voor een nieuw jasje, waarin we naast de visuele stijl ook voor een veel gevarieerder aanbod zullen zorgen. Denk aan meer kortingen, altijd gave gratis producten en het hele jaar door unieke limited editions die we speciaal ontwerpen voor onze fans.'
Feestelijke campagne
De grote trekker in de campagne is de Hema-pas pop-up in de Westfield Mall te Leidschendam. Deze gaat open op woensdag 18 mei om 11 uur. Hier kun men schommelen op een grote tompush, duizelig worden op een doordraairookworst en shinen op een ‘rodeo’ Takkie. De eerste 500 bezoekende pashouders krijgen een paar originele limited tompouce sokken cadeau. Tijdens de campagne kunnen fans naast mooie kortingen ook een gratis hotdog, softijsje of tompouce krijgen. Pashouders krijgen tien procent extra korting op bijna alles wat in de brochure staat en kunnen tegen inlevering van gespaarde punten in het bezit komen van een paar limited edition tompouce sokken of een set grappige wenskaarten.
Toekomst
De Hema heeft nog meer ambities met de klantenpas en wil continu relevant zijn voor de klant zodat deze genoeg redenen heeft om mee te doen, de pas te scannen en actief te blijven. Begin dit jaar heeft Hema dan ook in België een pas geïntroduceerd. Daar hebben ondertussen 140.000 klanten een Hema-pas en it groeit elke week. Verder kunnen Jumbo-klanten hun gespaarde Jumbo Extra’s punten inwisselen voor Hema kortingsvouchers. De samenwerking tussen de klantenprogramma’s van Jumbo en Hema wordt later dit jaar verder uitgebreid.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts Amerika: 'Dank je M&M's,...
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- [column] Dit zijn dé foodtrends van 2023: wat ligt er komend...
- Fris Supermarkt opent in Amsterdam gratis supermarkt voor...
- Beyond Meat hoopt afhaakmoment goede voornemens te voorkomen...
- Mijn Marketing: Becky Nascimento van Iglo Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Domino's komt met hit tijdens... 27-01-2023
- Rogier de Bruin nieuwe ECD van ACE27-01-2023
- Boekenmarkt stijgt in omzet 2,7% 27-01-2023
- 1 op 4 consumenten betaalt zonder... 27-01-2023
- Plantenwebshop Sprinklr gaat voor... 27-01-2023
- [marketeer 174] Max Blom -... 27-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day