Hema steekt klantenpas in nieuw jasje

Hema steekt klantenpas in nieuw jasje
  • Food-en-retail
  • 9 mei 2022 @ 10:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenFood

‘Meer Hema-pas’ wordt ‘Hema-pas’ met nog steeds een aantrekkelijk aanbod van kortingen, gratis producten, limited editions en een gratis tompouce op je verjaardag.

De Hema-klantenpas bestaat vijf jaar en dat geeft aanleiding om de pas in een nieuw jasje te steken. Om dat te vieren start vandaag een uitgebreide campagne met veel extra voordeel voor alle pashouders. Daarnaast opent Hema op 18 mei 2022 om 11 uur in de Westfield Mall te Leidschendam haar eerste Hema-pas pop-up. De eerste 500 bezoekende pashouders krijgen een paar originele limited tompouce sokken cadeau. Meer informatie hierover is te vinden op https://www.hema.nl/pas.

Claartje van Meeuwen, loyalty manager Hema: 'Vijf jaar geleden is de Hema-pas gestart en ondertussen maken 3,5 miljoen fans in Nederland ervan gebruik. Zij houden van de voordelen van deze pas zoals extra kortingen en gratis producten met natuurlijk als hoogtepunt de gratis tompouce op je verjaardag. Na vijf jaar vonden we het tijd voor een nieuw jasje, waarin we naast de visuele stijl ook voor een veel gevarieerder aanbod zullen zorgen. Denk aan meer kortingen, altijd gave gratis producten en het hele jaar door unieke limited editions die we speciaal ontwerpen voor onze fans.'

Feestelijke campagne
De grote trekker in de campagne is de Hema-pas pop-up in de Westfield Mall te Leidschendam. Deze gaat open op woensdag 18 mei om 11 uur. Hier kun men schommelen op een grote tompush, duizelig worden op een doordraairookworst en shinen op een ‘rodeo’ Takkie. De eerste 500 bezoekende pashouders krijgen een paar originele limited tompouce sokken cadeau. Tijdens de campagne kunnen fans naast mooie kortingen ook een gratis hotdog, softijsje of tompouce krijgen. Pashouders krijgen tien procent extra korting op bijna alles wat in de brochure staat en kunnen tegen inlevering van gespaarde punten in het bezit komen van een paar limited edition tompouce sokken of een set grappige wenskaarten.

Toekomst
De Hema heeft nog meer ambities met de klantenpas en wil continu relevant zijn voor de klant zodat deze genoeg redenen heeft om mee te doen, de pas te scannen en actief te blijven. Begin dit jaar heeft Hema dan ook in België een pas geïntroduceerd. Daar hebben ondertussen 140.000 klanten een Hema-pas en it groeit elke week. Verder kunnen Jumbo-klanten hun gespaarde Jumbo Extra’s punten inwisselen voor Hema kortingsvouchers. De samenwerking tussen de klantenprogramma’s van Jumbo en Hema wordt later dit jaar verder uitgebreid. 
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken