Lidl viert 25 jarig bestaan met speciale campagne

Lidl viert 25 jarig bestaan met speciale campagne
  • Food-en-retail
  • 6 mei 2022 @ 15:30
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Lidl viert in oktober 2022 haar 25-jarig bestaan in Nederland en start vanaf deze week haar jubileumcampagne. In de campagne bedankt de supermarktketen ‘iedereen dat wij er al 25 jaar bij mogen zijn.’

De campagne loopt van zondag 8 mei t/m 22 mei. Ter gelegenheid van het jubileum zijn er speciale 25 jaar aanbiedingen en is een Limited Edition Bigshopper ontworpen. Op haar socials viert de super de mijlpaal dagelijks met onder meer speciale Augmented Reality filters en een Lidl Top 25 playlist op Spotify.

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken