Nieuwe duurzaam wonen-campagne Centraal Beheer claimt het moment

Nieuwe duurzaam wonen-campagne Centraal Beheer claimt het moment
  • Food-en-retail
  • 30 mei 2022 @ 10:16
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CommercialsContent

Centraal Beheer heeft het startschot gegeven voor een nieuwe duurzaam wonen-campagne. Het concept komt van DDB Unlimited en wordt ingezet vanuit de vele natuurlijke wachtmomenten in je leven, met een knipoog naar ‘Even.’

Even Apeldoorn bellen is de consistente slogan van Centraal Beheer. Die wordt nu versimpeld toegepast op duurzaam wonen.

'Je kan nu ook ‘Even Apeldoorn bellen’ om je huis te verduurzamen', reageert CMO Peggy Spaapen van CB, 'In een duurzaam huis woon je prettiger. En je bespaart ook nog eens op je energie kosten. Je huis verduurzamen is niet ingewikkeld als je begint met onze online scan. Daarmee krijg je gemakkelijk inzicht in de mogelijkheden voor je huis. Van advies tot installatie!'

Spaapen zegt trots te zijn op haar teamleden en collega’s die aan 'dit mooie campagne project' hebben gewerkt, waaronder Evelien Schenkkan, Gabrielle Dullaart, Ferdinand Schilder, Timon Hendriks, Linda Nieuwenhuizen, Jaap de Groot 'en vele anderen.' Bij verantwoordelijk bureau DDB bedankt zij Kees van Dorp, Danny van de Wetering, Michiel Otting, Dick van der Lecq en Aad Kuijper. Bekijk de uiting 'Coulissen' hier, de uiting 'Meeting' hier en in het venster hieronder de film 'Suprise'.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken