Nieuwe duurzaam wonen-campagne Centraal Beheer claimt het moment

- Food-en-retail
- 30 mei 2022 @ 10:16
- 17393 x gelezen
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommercialsContent
- 30 mei 2022 @ 10:16
- 17393 x gelezen
- Peter van Woensel Kooy
Centraal Beheer heeft het startschot gegeven voor een nieuwe duurzaam wonen-campagne. Het concept komt van DDB Unlimited en wordt ingezet vanuit de vele natuurlijke wachtmomenten in je leven, met een knipoog naar ‘Even.’
Even Apeldoorn bellen is de consistente slogan van Centraal Beheer. Die wordt nu versimpeld toegepast op duurzaam wonen.
'Je kan nu ook ‘Even Apeldoorn bellen’ om je huis te verduurzamen', reageert CMO Peggy Spaapen van CB, 'In een duurzaam huis woon je prettiger. En je bespaart ook nog eens op je energie kosten. Je huis verduurzamen is niet ingewikkeld als je begint met onze online scan. Daarmee krijg je gemakkelijk inzicht in de mogelijkheden voor je huis. Van advies tot installatie!'
Spaapen zegt trots te zijn op haar teamleden en collega’s die aan 'dit mooie campagne project' hebben gewerkt, waaronder Evelien Schenkkan, Gabrielle Dullaart, Ferdinand Schilder, Timon Hendriks, Linda Nieuwenhuizen, Jaap de Groot 'en vele anderen.' Bij verantwoordelijk bureau DDB bedankt zij Kees van Dorp, Danny van de Wetering, Michiel Otting, Dick van der Lecq en Aad Kuijper. Bekijk de uiting 'Coulissen' hier, de uiting 'Meeting' hier en in het venster hieronder de film 'Suprise'.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Evelien Schenkkan
- Jaap de Groot
- wonen
- Aad Kuijper
- Timon Hendriks
- DDB bedankt zij Kees van Dorp
- Centraal Behaar
- Dick van der Lecq
- Gabrielle Dullaart
- Even
- Danny van de Wetering
- duurzaam
- Ferdinand Schilder
- Linda Nieuwenhuizen
- CMO
- Michiel Otting
- Peggy Spaapen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- CBL: 'Nog geen concrete plannen om... 05-07-2022
- Nutricia introduceert 'Nutrilon Melk... 05-07-2022
- Qwic lanceert reclamecampagne05-07-2022
- McDonalds maakt mooi gebaar 05-07-2022
- Quorn zet volgende stap in... 05-07-2022
- IRI verwacht schommeling in... 04-07-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference