Albert Heijn introduceert Maaltijd Thuis

Albert Heijn introduceert Maaltijd Thuis
  • Food-en-retail
  • 8 jun 2022 @ 09:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Maaltijd Thuis is een nieuwe maaltijdservice van Albert Heijn. Het is volgens de supermarkt ‘voor klanten die hulp kunnen gebruiken bij het op tafel zetten van een verse en gezonde maaltijd of gewoon op zoek zijn naar gemak.’

Met Maaltijd Thuis kunnen klanten wekelijks verse maaltijden bestellen die op een vaste dag en door een vaste bezorger thuisbezorgd worden. De maaltijden hoeven alleen nog even opgewarmd te worden. Maaltijd Thuis biedt maaltijden met aandacht voor persoonlijke eet- en dieetwensen zoals zoutarm, glutenvrij en vegetarisch. Het eten wordt kleiner gesneden als dat nodig is. Klanten kunnen zo hun maaltijd helemaal afstemmen op hun wensen en behoeften. 

Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: ‘We willen allemaal graag lekker in ons vel zitten. Een goede, gevarieerde maaltijd is de basis om elke dag van het leven te genieten, voor jong en oud. Daarnaast weet ik hoe belangrijk een vertrouwd gezicht en een praatje aan de deur voor veel mensen is. Bij Maaltijd Thuis komt dit allemaal samen.’ 

De markt voor thuisbezorging van eten en drinken groeit volgens Albert Heijn sterk. Na de uitbreiding van boodschappenbezorging de afgelopen jaren in zowel Nederland als België en de bezorging in Amsterdam, stapt Albert Heijn met Maaltijd Thuis nu ook in de landelijke bezorging van maaltijden. De komende periode gaat Albert Heijn naar eigen zeggen 'verder vormgeven aan de groei van Maaltijd Thuis, zowel richting particulieren als instellingen, die ook steeds vaker op zoek zijn naar maaltijdoplossingen.'

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken