RIP Brits icoon Elizabeth II - terugblik 'When Paddington met the Queen'

RIP Brits icoon Elizabeth II - terugblik  'When Paddington met the Queen'
  • Food-en-retail
  • 8 sep 2022 @ 20:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MerkenFood

Voor velen was het hoogtepunt van de jubileumviering rond koningin Elizabeth: de uitzending van de 148 seconden durende film 'When Paddington met the Queen'. Uit respect voor 'The Queen' -Brits icoon- brengen we dit bericht van 17 juni 2022 opnieuw.

Queen Elizabeth II, the UK’s monarch for the past 70 years, has died aged 96.
(bron: BBC op Twitter, 8/9/'22)

[bron MarketingTribune 17/6/'22:]
Nu wordt bekend dat de creatief verantwoordelijken hiervoor bij BBC One zaten, bij Studio Canal en het Buckingham Palace comms team zelf. Het leverde deze onverwachte, charmante, geestige en 'on-brand' geanimeerde beelden op, waarin vooral de geroosterde witte boterham uit de hoed van Paddington indruk maakte, alsmede dezelfde boterham uit de tas van de jubilaris. En natuurlijk de briljante overgang van Buckingham Palace naar het buitengebeuren met het tikken tegen de theekopjes van het merk Wedgewood. Bekijk de film (nogmaals) hieronder.
(PvWK)




(bron beeld: BBC)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken