Never Stop mentaliteit moet Chasin' internationale groei opleveren
- Food-en-retail
- 14 jun 2022 @ 11:58
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenDoelgroepen
- 14 jun 2022 @ 11:58
- Peter van Woensel Kooy
Performance jeansmerk Chasin’ opent officieel de deuren van de nieuwe brandstore in Eindhoven. Het winkelconcept ligt naar eigen zeggen in lijn met de ‘never stop’-mentaliteit en ademt het merk-DNA, 'waarin performance, authenticiteit en innovatie centraal staan.'
Deze store is volgens het jeansmerk dé nieuwe parel van alle Chasin’-winkels en legt met zijn look & feel de basis voor alle toekomstige verkooppunten van het merk. 'Tevens presenteert Chasin' in de gloednieuwe winkel een unieke 'Orbit Display' waar de Ego-jeans, dé iconische jeans van Chasin', al zwevend wordt weergegeven.'
De gloednieuwe winkel
De nieuwe Eindhovense Chasin' winkel, met een oppervlakte van 130m2, bevat een aantal nieuwe elementen die het merk in een fris jasje kleedt. Chasin’ is geïnspireerd op alles wat een stad te bieden heeft. Van beton, staal en hedendaagse architectuur tot een Active City Lifestyle. Een combinatie van brushed aluminium, polycarbonaat, geperforeerd staal en blank eikenhout resulteren in een winkel waarbij Hi-Tech versus Lo-Fi centraal staat.
Zoals eerder vermeld lanceert Chasin’ een orbit display in de nieuwe winkel. Daarnaast zijn iconische branding elementen van het merk terug te vinden op primaire plekken in de store, zoals bij de denimwand, welke is uitgerust met brushed aluminium details. Kortom: een indrukwekkend geheel.
Internationale groei
De blauwdruk van deze gloednieuwe store met vernieuwde look & feel legt de basis voor alle toekomstige fysieke verkooppunten van het merk, dat hard werkt aan een serieuze internationale groei. In het najaar opent het merk de deuren van de 300ste Shop-in-Shop. CHASIN’ geeft hiermee ongekend vorm aan het plan van internationale expansie, door middel van onder andere het unieke businessmodel.
(PvWK)
Over Chasin' denim
'Chasin' is opgericht in Nederland in 1992. Het merk creëert performance jeanswear voor mannen, geïnspireerd op een actieve city lifestyle. De collecties bestaan uit de beste jeanswear styles, gecombineerd met sportswear invloeden gedefinieerd door het Chasin’ DNA. De highlights in de collectie zijn de Ego Performance stretch jeans en de waterafstotende en winddichte Performance Jackets. Meer info staat hier.'
(bron: Chasin')
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- DNA
- performance
- merk
- merk
- innovatie
- authenticiteit
- performance
- jeans
- winkel
- imago
- denim
- Chasin’
- winkelconcept
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing