L.O.L campagne van Look-O-Look krijgt vervolg

L.O.L campagne van Look-O-Look krijgt vervolg
  • Food-en-retail
  • 17 aug 2022 @ 13:17
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vorig jaar, 2021, lanceerden Selmore en Perfetti Van Melle een merkcampagne voor snoepmerk Look-O-Look met als thema: L.O.L., ‘want snoep is fun, maar Look-O-Look is L.O.L.’

Nu krijgt deze campagne een vervolg met de introductie van Look-O-Look Foammmies. Een nieuw zacht snoepje dat bestaat uit een combi van smaken en kleuren. Die gekke commmbies vormen de basis voor deze komische campagne die bestaat uit een serie !lms, online video’s en speciale stories voor social.

De !lm is wederom geregisseerd door David Eilander onder leiding van Selmore zelf. De voice-over is van woordkunstenaar Pepijn Lanen, bekend van De Jeugd van Tegenwoordig. De muziek is gemaakt door Cris&Jef Music. De nieuwe campagne is vanaf 15 augustus 2022 overal te zien.

Credits:
Opdrachtgever:  Look-O-Look
Reclamebureau Selmore: Creative Agency

Productiemaatschappij: Selmore Creative Agency



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken