Albert Heijn opent herfstseizoen 'vol voordeel, vernieuwing en verbinding'
- Food-en-retail
- 29 sep 2022 @ 11:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodWinkelen
- 29 sep 2022 @ 11:38
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn start vanaf maandag met een nieuwe herfstcampagne waar vernieuwing, voordeel en verbinding centraal staat. Zo breidt de supermarktketen het aantal verspakketten weer flink uit.
De focus ligt deze herfstcampagne volgens de retailer op ovenschotels, stoofschotels, traybakes en soepen. 'Alle producten zijn speciaal geselecteerd op het seizoen, want dan zijn ze op hun lekkerst en voordeligst. Daarnaast kunnen klanten sparen voor ovenschalen en bakvormen.'
De lekkerste herfstgerechten
Groentestoof met geitenkaas en beluga linzen, een prei-knolselderij ovenschotel, traybake met rode biet en stoofpeer of pureersoep met tomaat en pastinaak; Albert Heijn heeft alles in huis voor een lekkere herfst. Daarnaast staat de Allerhande volledig in het teken van alles voor in de oven en zijn online meer dan 5000 recepten te vinden. Veel van de herfstproducten zijn verkrijgbaar als Prijsfavoriet. Dit zijn Albert Heijn eigen-merkproducten van topkwaliteit en altijd laaggeprijsd, te herkennen aan het blauwe duimpje.
Samen eten is beter eten
Albert Heijn zegt het belangrijk te vinden dat klanten tijd kunnen maken om samen te eten. 'Want aan de eettafel ontstaan gesprekken, ideeën en verbondenheid. Daarom introduceert Albert Heijn leuke gespreksstarters in spelvorm genaamd "Aan Tafel" die klanten kunnen terugvinden op de verpakking van meerdere verspakketten. Bijvoorbeeld ‘weet wat je eet’ en het ‘wat ligt er op je bord" spel.'
Ovenschalen en bakvormen
Met de herfstige avonden in het verschiet kunnen klanten sparen voor smaakvolle en veelzijdige ovenschalen en metalen bakvormen van extra stevig staal. Zo zet iedereen in een handomdraai heerlijke gerechten op tafel om samen van te genieten. Alle ovenschalen zijn gemaakt van hoogwaardig aardewerk waardoor de hitte gelijkmatig verdeeld wordt en de gerechten langer warm blijven. Daarnaast kunnen klanten sparen voor diverse bakvormen, voor zowel zoet als hartige gerechten, met een goede antiaanbaklaag. Met Mijn Albert Heijn Premium sparen klanten twee keer zo snel. Vanaf maandag 3 oktober 2022 krijgen klanten bij besteding van elke 10 euro bovendien één ovenzegel. Bij 30 zegels is de spaarkaart vol. Tegen inlevering van een volle spaarkaart kopen klanten met een bijbetaling vanaf € 4.99 een ovenschaal of bakvorm, belooft Appie.
Bekijk in het venster hieronder de commercial (credits: TBWA\ Neboko).
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- klant
- Mijn Albert Heijn Premium
- vernieuwing
- Zaandam
- supermarktketen
- verspakketten
- TBWA\Neboko
- herfstcampagne
- Prijsfavoriet
- merk
- Aan Tafel
- nieuw
- voordeel
- herfst
- Albert Heijn
- ovenschaal
- verbinding
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing