YoghoYogho introduceert plantaardig alternatief voor suikerloze zuiveldrank
- Food-en-retail
- 24 okt 2022 @ 08:16
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodConcepten
- 24 okt 2022 @ 08:16
- Peter van Woensel Kooy
YoghoYogho lanceert een 100% plantaardig alternatief voor zuiveldrank in drie verschillende smaken. De sojadrank bevat geen suiker en gluten en heeft hoge voedingswaarden door de aanwezigheid van veel calcium en proteïne.
De drank heeft een Nutri-Score A en is volgens het Voedingscentrum een van de meest gezonde keuzes in vergelijking met andere plantaardige alternatieven voor zuiveldrank. De drank is verkrijgbaar in de smaken Strawberry Marshmallow, Banana Candy en Blueberry Muffin.
Jonge doelgroep aanspreken
Met drie nieuwe smaken, een vrolijke verpakking en een suikervrije receptuur laat Yogho!Yogho! een jonge doelgroep en haar ouders kennismaken met plantaardige alternatieven voor zuiveldrank.
Arjanneke Teeuw, CEO van YoghoYogho: 'Er is momenteel geen merk in het schap van plantaardige alternatieven voor zuivel dat zich echt richt op een jonge doelgroep en haar ouders. Wij brengen daarom een nieuw product met frisse uitstraling op de markt. Gezond, heerlijk van smaak en ook nog eens suikervrij.'
Duurzame verpakking
Duurzaamheid staat bij YoghoYogho hoog in het vaandel. Dit gaat verder dan de ingrediënten. Daarom heeft het bedrijf gekozen voor de kartonnen drankverpakking 'Tetra Brik Aseptic 1L Edge' met een dop gemaakt van plantaardige materialen. De keuze voor plantaardige doppen helpt de CO2-impact van de verpakkingen te verkleinen. Ook is de verpakking volledig recyclebaar. De nieuwe YoghoYogho drank is vanaf nu verkrijgbaar in de meeste grotere supermarkten.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing